Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در نشست با نماینده مردم خاش، میرجاوه و بخش‌های نصرت‌آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: این مجموعه سهم بسزایی در ایجاد و استمرار اشتغال در سیستان و بلوچستان بویژه شهرستان خاش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای صیانت از نیروی کار و حمایت از تولید در این مجموعه از تمامی ابزار‌ها استفاده می‌کنیم افزود: مشوق‌ها و مکانیزم‌های انگیزشی که از سوی دولت برای حمایت از تولید و صنعت در نظر گرفته شده این امکان را می‌دهد تا مجموعه سیمان خاش در راستای توسعه فعالیت‌ها و همچنین اشتغالزایی جدید استفاده کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با اشاره به رویکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تسهیل ساز و کار حمایت از کارگران و کارآفرینان، اظهار امیدواری کرد شرکت صنایع سیمان خاش با پتانسیل و ظرفیت‌های موجود و در راستای مسوولیت‌های اجتماعی خود، مانند گذشته ایفای نقش کند.

وی با بیان اینکه چهار مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران در سطح سیستان و بلوچستان وجود دارد گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آمادگی دارد با تسهیل شرایط، مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران خاش را برای استفاده جامعه هدف از امکانات موجود و همچنین ایجاد شرایط برای اجرای فاز‌های توسعه‌ای، در اختیار کارخانه سیمان خاش قرار دهد.

جهاندیده همچنین بر پیگیری مسائل مربوط به امور مالیاتی کارخانه و برخورداری کارگران از شرایط مشاغل سخت و زیان‌آور تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی اشتغال جوانان کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

سردار خلیل آبادی با برشمردن کمک‌های نیروی زمینی سپاه یادآور شد توزیع آرد و صد‌ها تخته پتو جهت کمک به سیل زدگان، توزیع اسباب بازی در سطح وسیع و ... از اقدامات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه برای کمک به مردم منطقه بوده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه سردار سرتیپ دوم پاسدار علی خلیل آبادی معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس عنوان کرد: نیروی زمینی سپاه و به طور ویژه قرارگاه قدس و هوانیروز در طول مدت وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان اقدامات موثر و قابل توجهی را در کمک به سیل زدگان این استان انجام داد که از آن جمله می‌توان به انجام عملیات امداد و نجات با بالگرد در مناطق سیل زده انتقال ۶ تن محموله غذایی و دارویی از جمله کالا‌های اساسی دارو، پتو و کنسرو و... جهت کمک به مردم در استان سیستان و بلوچستان کمک‌های تاکتیکی در زمان وقوع سیل و نقل و انتقال نیرو‌ها جهت کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان و تسریع در بازدید مسئولان از مناطق سیل زده با انجام پرواز‌های عملیاتی اشاره کرد.
وی افزود همچنین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در جهت کمک به مناطق سیل زده اقدامات گوناگونی را در حوزه مردمی و ارسال اقلام قضایی و دارویی انجام داده است.
سردار خلیل آبادی با برشمردن کمک‌های نیروی زمینی سپاه یادآور شد توزیع آرد و صد‌ها تخته پتو جهت کمک به سیل زدگان، توزیع اسباب بازی در سطح وسیع و ... از دیگر اقدامات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه برای کمک به مردم منطقه بوده است.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد یک تریلی آرد ۲۰ رول بزرگ پلاستیک، یک محموله سبد کالا، آب معدنی ۱۰۰۰ بطری از دیگر کمک‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان بوده است.
وی ادامه داد نیروی زمینی سپاه همیشه در کنار مردم عزیز و انقلابی سیستان و بلوچستان بوده است و کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بازدید شبانه از واحد‌های شبکار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار سه دهک اول درآمدی
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود