Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: با استقرار جوی آرام و پایدار در منطقه، آسمان این استان تا اواسط هفته آینده صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد ملایم است.

او با اشاره به پیش بینی بارش‌های پراکنده و زودگذر برای روز‌های آینده افزود: وزش باد جنوبی در مناطق کوهستانی استان گیلان از پدیده‌های جوی در این مدت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید 

وضعیت جوی گیلان تا اواسط هفته آینده پایدار است  تداوم پایداری هوا در گیلان  استقرار هوای گرم در گیلان تا سه شنبه 

مدیرکل هواشناسی گیلان تصریح کرد: دریای خزر با ارتفاع موج ۱۰ تا ۵۰ سانتی متر تا اواسط هفته آینده برای دریانوردی و صید مناسب است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزش باد هواشناسی گیلان وضعیت جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار یگان حفاظت منابع آبزیان در نوار ساحلی گیلان

کوروش خلیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گیلان به جهت قرارگیری در نوار ساحلی خزر یکی از استان‌های معین و مؤثر در حوزه آبزی پروری و تولیدات شیلاتی به شمار می‌رود.

مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به وظایف پنج گانه این سازمان در بخش‌های مختلف، حفظ ذخایر آبزیان را یکی از مهم‌ترین مأموریت‌ها دانست و بیان کرد: یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات در فصل تخم ریزی ماهیان در نوار ساحلی اقدام به جمع آوری آلات و ادوات ماهیگیری و صیادی غیرمجاز می‌کنند.

خلیلی با تاکید بر لزوم برخورد با صیادان غیرمجاز در گیلان اضافه کرد: حفظ، صیانت و حراست از ذخایر آبزیان به ویژه در فصل تخم ریزی ماهیان در دستور کار سازمان قرار دارد.

وی از استقرار یگان حفاظت منابع آبزیان در نوار ساحلی گیلان خبر داد و افزود: تیم یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات در برخورد با صیادان غیرمجاز در نوار ساحلی خزر با هیچ احدی تعارف ندارند.

کد خبر 6064521

دیگر خبرها

  • استقرار یگان حفاظت منابع آبزیان در نوار ساحلی گیلان
  • استقرار هوای پایدار در گیلان
  • هوای گیلان بهاری شد
  • استقرار هوای صاف وآفتابی در گیلان
  • جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی و نقشه آب و هوا
  • استقرار هوای پایدار تا شنبه در گیلان
  • پایداری هوا تا ۳ روز آینده در گیلان
  • پیش‌بینی وزش باد در خوزستان
  • افزایش دمای خوزستان تا اوایل هفته آینده
  • هشدار سطح زرد هواشناسی برای بارندگی در گیلان/ دمای هوا ۶ تا ۱۲ درجه کاهش پیدا می‌کند