Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات فوتبال بخش مرکزی بندرعباس در خصوص برگزاری این رقابت ها اظهار داشت: در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان بخش مرکزی بندرعباس ۱۳ تیم در ۲ گروه به صورت دوره ای در ورزشگاه شهید عون آبسته محله نو ایسین باهم رقابت می کنند.
ابراهیم آخشیجان افزود: تیم های استقلال قلعه، سرخ پوشان تازیان، ثار محله نو ایسین، نصر تازیان بالا، وحدت مغ احمد و فردوس فتح درگیر در گروه اول و پیروزی پشته ایسین، امید نوین چهچکور ، توحید پاتل، اسپنگل قلات پایین، ابوذر فاریاب و امید سرریگ در گروه دوم  تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر بزرگسالان بخش مرکزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در هفته اول این رقابت ها و در بازی های انجام شده، تیم فوتبال ثار محله نو ایسین با نتیجه ۲ بر یک برابر تیم فوتبال نصر تازیان بالا به برتری رسید و تیم وحدت مغ احمد با نتبجه یک بر صفر مقابل فتح درگیر پیروز شد و بازی تیم های فوتبال استقلال قلعه و سرخ پوشان تازیان با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
 رییس هیات فوتبال بخش مرکزی بندرعباس اظهارداشت: همچنین تیم فوتبال پیروزی  با نتیجه سه بر یک مقابل تیم فوتبال امید نوین چهچکور به برتری دست یافت، تیم توحید پاتل با نتبجه سه بر یک از سد اسپنگل قلات پایین گذشت. دیدار تیم های فوتبال ابوذر فاریاب و امید سرریگ با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.
 آخشجان اضافه کرد: تیم فردوس پاتل بنوبند نیز در هفته اول رقابت های لیگ برتر بزرگسالان بخش مرکزی با قرعه استراحت روبرو شد.
وی خاطرنشان کرد: قهرمان رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان بخش مرکزی نیز به عنوان نماینده بخش در مسابقات فوتبال زیر گروه لیگ شهرستان حضور خواهد یافت.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون فوتبال ایران هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران هرمزگان فوتبال فدراسیون فوتبال ایران هرمزگان بندرعباس بخش مرکزی بندرعباس تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان

رضا سابکی افزود: مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ صبح امروز با برگزاری آزمون ریاضی و علوم انسانی آغاز شد و در نوبت عصر نیز آزمون‌های گروه آزمایشی زبان و هنر و فردا نیز آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برگزار خواهد شد. 

سابکی تصریح کرد: ۹۲۷ نفر داوطلب دلگانی در مرحله اول کنکور سال ۴۰۳ ثبت نام کردند که ۶۵۷ نفر از آنان زن و ۲۷۰ نفر مرد هستند. 

وی گفت: این آزمون‌ها در شهرستان دلگان در پنج حوزه امتحانی برگزار می‌شود که ۱۳۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت و حفاظت آن بر عهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • آغاز رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب در کنکور سراسری در قم
  • آغاز رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • آغاز ماراتن آزمون سراسری در لرستان
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور