Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@21:17:36 GMT

تلاش سردار برای فرار زنیت از شکست (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۱۵۱۶

تلاش سردار برای فرار زنیت از شکست (عکس)

مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در جریان تساوی تیمش مقابل روستوف حضور ۴۵ دقیقه‌ای در زمین داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته هفدهم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ در حالی که سردار آزمون را برخلاف بازی اخیرش در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه گازپروم آرنا به مصاف تیم رده یازدهمی روستوف رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار آزمون که سابقه دو سال و نیم حضور در روستوف را دارد، در نیمه اول دیدار مقابل باشگاه سابق خود نیمکت‌نشین بود و نظاره‌گر شکست ۲ بر یک زنیت سنت‌پترزبورگ در بازی امشب بود.

 

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در شروع نیمه دوم به ترکیب تیمش اضافه شد و یک موقعیت خطرناک هم مقابل روستوف داشت که توپ او راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

یاران آزمون در نیمه دوم پس از حملات پیاپی در دقیقه ۶۹ توسط کلودینهو از روی نقطه پنالتی به گل تساوی دست یافتند ولی در ادامه نتوانستند به گل پیروزی برسند و به یک امتیاز بسنده کردند.

 

 

تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ پس از دو پیروزی متوالی در دیدار امشب به تساوی ۲ بر ۲ خانگی مقابل روستوف دست یافت تا ۳۷ امتیازی شود و در صدر جدول لیگ برتر روسیه بماند.

 

سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در دیدار مقابل روستوف پانزدهمین بازی فصل خود در لیگ برتر روسیه را انجام داد ولی آمار هفت گل زده و یک پاس گل او افزایش پیدا نکرد.

 

 

 

سردار آزمون پس از به ثمر رسیدن گل تساوی تیمش توپ را از درون دروازه برداشت تا به وسط زمین ببرد و بازی سریع‌تر آغاز شود

زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون زنیت سنت پترزبورگ مقابل روستوف سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم

سردار آزمون گفت که بولونیا در دیدار برابر رُم تیمی شایسته‌تر برای پیروزی بود اما آنها هم به راه خود ادامه می‌دهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب گذشته تیم فوتبال رُم در بازی خانگی هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا 3 بر یک برابر بولونیا شکست خورد و کارش برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر شد. تک گل رُم را سردار آزمون 4 دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه 56 وارد دروازه بولونیا کرد.

گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد

آزمون پس از این شکست خانگی رُم گفت: گاهی فوتبال این‌گونه پیش می‌رود و اجتناب‌ناپذیر است. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته پیروزی بود. ما هم به دنبال کسب 2 امتیاز بودیم اما گاهی پیروز و گاهی هم بازنده می‌شوید. با وجود این شکست سخت به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

مهاجم رُم درباره ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی و گلزنی اظهار داشت: بازیکنی تعویضی که به میدان می‌رود باید به تیمش کمک کند. این وظیفه هر بازیکنی است که در خدمت تیم باشد.

سردار آزمون در پاسخ به پرسشی درباره سخت‌تر شدن کار رُم برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و باید ببینیم در پایان چه چیزی پیش می‌آید.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون
  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم