Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی هندبال بانوان در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جهانی در اسپانیا مقابل تیم قدرتمند رومانی قرار گرفت و در پایان شکست را پذیرا شد. 

این دیدار که با قضاوت کوبل داوری از روسیه در ورزشگاه کاستلو برگزار شد، تیم ملی کشورمان با ترکیب فاطمه خلیلی، الناز قاسمی، مینا وطن‌پرست، شیما زارع، مریم یوسفی، نوریه عباسی و حدیثه نوروزی بازی را آغاز کرد و در نهایت با نتیجه ۳9 بر ۱۱ بازی را به حریف واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه نخست نیز 3-20 به سود رومانی به پایان رسید. 

تیم ملی کشورمان در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها روز 16 آذرماه، از ساعت 23:30 به مصاف نروژ می‌رود. 

تیم ملی هندبال بانوان ایران برای نخستین بار در این تورنمنت حضور پیدا کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هندبال بانوان تیم ملی هندبال بانوان فدراسیون هندبال تیم ملی بانوان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور

مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جوینور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در بخش پسران با حضور تیم‌های ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و قطر در دوحه قطر در حال برگزاری است.

نمایندگان ایران در روز اول این رقابت‌ها امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت به مصاف حریفان خود رفتند که نتایج آن‌ها به شرح زیر است.

در این رقابت‌ها و در رده سنی نوجوانان؛ مصطفی احراری ۳ بر صفر قطر را شکست داد، رادین عبدالهی ۳ بر صفر دیدار را به پاکستان واگذار کرد، سامیار صفری ۳ بر صفر قطر را مغلوب خود کرد، ارشک احمد آبادی ۳ بر صفر قطر را شکست داد، آریا عمودی نژاد ۳ بر صفر دیدار را به پاکستان واگذار کرد، یوسف قریشی ۳ بر صفر اردن را شکست داد، فرزاد کشفی ۳ بر صفر قطر را برد، امیررضا الوانساز ۳ بر صفر برابر قطر به پیروزی رسید، علی رحیمی ۳ بر صفر اردن را شکست داد، امیرمهدی خراشادی زاده ۳ بر صفر قطر را شکست داد و امیرعطا محجل فرید ۳ بر صفر قطر را برد.

همچنین در ادامه این رقابت‌ها مصطفی احراری با حریفی از چین رقابت خواهد کرد، امیرعطا محجل با اسکواش بازی از مصر دیدار خواهد داشت، امیر مهدی خراشادی با ورزشکاری از چین دیدار خواهد کرد، امیررضا الوانساز با نماینده مصر رقابت خواهد کرد، ارشک احمدآبادی با ورزشکاری از پاکستان بازی خواهد کرد، فرزاد کشفی با حریفی از سنگاپور دیدار خواهد داشت و محمدصالح آقاخانی با ورزشکاری از آمریکا بازی خواهد کرد.

رقابت‌های بین‌المللی اسکواش قطر جوینور تا روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • شروع کار سفارت در هتل و مذاکرات سفیر برای خرید جنگنده از اتیوپی