Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین بی نیاز جمعه شب  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شهرستان ها شامل آوج، بویین زهرا، تاکستان و البرز هستند.

وی اظهار داشت: شهرستان های قزوین و تاکستان نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین یادآور شد: در تعاریف رنگ بندی کرونا، وضعیت آبی به معنای کم خطر و وضعیت زرد نیز به معنای خطر متوسط از حیث شیوع و تعداد مبتلایان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تغییر رنگ بندی وضعیت مناطق استان به معنای پایدار بودن شرایط نیست،افزود: کرونا نشان داده می تواند در زمان کمی معادلات را برهم بزند بنابراین این شرایط شکننده است و باید برای تثبیت آن شاهد ادامه پررنگ واکسیناسیون عمومی و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی تمامی جامعه باشیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین بهداشت و سلامت ویروس کرونا استان قزوین بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • هوای کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار دارد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت