Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  محمد رضا باهنر  عضو تشخیص مصلحت نظام در حاشیه بازدید   از شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه گفت: اجرای چند مگا پروژه می‌تواند سبب تغییر چهره استان شود.

محمد رضا باهنر اظهار داشت: این طرح‌ها چنانچه توسط بخش خصوصی اجرا شود موجب تحول‌های چشمگیری در ابعاد مختلف در استان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یاد آور شد:در این راستا صندوق توسعه ملی می‌تواند میزان چشمگیری از منابع مالی مورد نیاز طرح‌های بزرگ را تامین کند.

دبیر کل جامعه مهندسین کشور خاطر نشان کرد: طرح‌های فولادی از جمله طرح‌های مورد نیاز و دارای توجیه اقتصادی در استان سیستان و بلوچستان به شمار می‌رود.

باهنر بیان داشت: علاوه بر این ذخایر عظیم معدنی و سواحل مکران که از جمله ظرفیت‌های استان هستند که باید با برنامه ریزی در خصوص جذب سرمایه گذار در این بخش‌ها سبب تحول در استان شد.

وی تاکید کرد: بررسی و احصای مشکلات واحد‌های تولیدی باید در دستور کار قرار گیرد تا بتوان مورد به مورد در مرتفع سازی آن‌ها گام‌های موثر و عملی برداشت.

عضو تشخیص مصلحت نظام از دو واحد تولیدی پلیمر پاکت پرند، تولید کننده انواع کیسه‌های پلیمری و ناجی پوشش، تولید کننده انواع البسه نظامی واقع در شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه بازدید کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی عضو تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر ریلی راه آهن زاهدان_میرجاوه مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن جنوب شرق کشور، با توجه به آب بردگی کیلومتر ۱۸ راه آهن زاهدان میرجاوه، تا اطلاع ثانوی این مسیر مسدود شد.

براساس بالاترین سطح هشدار هواشناسی، از دوروزه گذشته شاهد بارش باران در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان با محوریت جنوب این استان بودیم که این با بارش‌ها باعث مسدود شدن راه‌های اصلی، فرعی، روستایی و ورود خسارت به زیرساختها شده است.

کد خبر 6081526

دیگر خبرها

  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • سیلاب مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • مخالفت مجمع با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه
  • مسیر ریلی راه آهن زاهدان_میرجاوه مسدود شد