Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@18:55:04 GMT

پیروزی حریف ایران مقابل موریتانی

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۱۷۴۰

پیروزی حریف ایران مقابل موریتانی

تیم امارات در دیدار مقابل موریتانی با یک گل به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای فوتبال جام جهانی اعراب، تیم ملی امارات که یکی از حریفان ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی به شمار می‌رود، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف تیم ملی موریتانی رفت.

 

تیم ملی امارات پس از کسب پیروزی ۲ بر یک در نخستین مسابقه خود مقابل سوریه در عرب‌کاپ، امشب هم به یک برد دیگر در این رقابت‌ها دست یافت و در لحظات پایانی به برتری برابر موریتانی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ملی‌پوشان امارات در دقیقه ۶۹ با ضربه قیچی برگردان تماشایی علی صالح دروازه موریتانی را برای نخستین بار باز کردند، اما حضور میلی‌متری گلزن اماراتی‌ها در آفساید موجب شد تا این گل مردود اعلام شود.

 

در شرایطی که بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود، تیم ملی امارات در دقیقه ۳+۹۰ روی توپ ارسالی از جناح راست زمین و دفع ناقص مدافع موریتانی، توسط خلیل الحمادی تعویضی گل برتری را به ثمر رساند.

 

تیم ملی امارات با پیروزی یک بر صفر در دیدار امشب مقابل موریتانی ۶ امتیازی شد، در صدر جدول گروه B جام جهانی فوتبال اعراب قرار گرفت و در آستانه صعود به مرحله بعد قرار گرفت.

 

 

امارات تیم ملی امارات

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات تیم ملی امارات تیم ملی امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و هوادار در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال با برتری تیم میهمان همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پیکان و هوادار از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود هوادار به پایان رسید.

اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست

 

در این نیمه محسن سفید چقایی (20) و یونس شاکری (28) برای هوادار و محمدحسین آزاده (30) برای پیکان موفق به گلزنی شدند.

قضاوت این دیدار برعهده فرزاد منصوری است که در نیمه اول مسابقه علی قربانی و فرشید اسماعیلی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • سردار آزمون به میلان رسید
  • برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان
  • برتری ۲ برابری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت