Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@08:37:59 GMT

اولیانوف: برای ناامیدی از مذاکرات وین زود است

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۱۷۴۱

اولیانوف: برای ناامیدی از مذاکرات وین زود است

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین، در توییتی نوشت که وقفه فنی پیش‌آمده در مذاکرات وین این فرصت را به ایران و آمریکا می‌دهد تا به رایزنی با پایتخت‌های‌شان بپردازند.

به گزارش ایسنا، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین، روز جمعه در توییتی نوشت: برای ناامید شدن زود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیپلماسی چندجانبه این قاعده وجود دارد که می‌گوید تا زمانی که بر سر همه‌ چیز توافق نشده باشد، بر سر هیچ چیزی توافق نشده است.‌ پس تغییر ممکن است اما باید به نحوی تعیین شوند که به حصول پیشرفت بیشتر کمک کنند.

وی در توییت دیگری نوشت: وقفه‌ای فنی در مذاکرات وین پیش آمده و مذاکرات هفته آتی ادامه خواهند یافت. این فرصتی برای هریک از مشارکت‌کنندگان از جمله ایران و آمریکا است تا با پایتخت‌های‌شان رایزنی و با در نظر گرفتن مواضع دیگر همتایان، در خصوص نحوه پیشبرد مسائل تفکر کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: میخائیل اولیانوف مذاكرات وين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان برای تداوم اعتصاب‌ها در پست بانک آلمان

در آستانه چهارمین دور مذاکرات بر سر دستمزدها با کارفرمایان، اتحادیه وردی آلمان مجددا کارکنان پست بانک را به تداوم اعتصاب‌ها فراخوانده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "فوکوس"، در آستانه چهارمین دور مذاکرات در مناقشه چانه زنی جمعی در پست بانک، اتحادیه وردی آلمان اعتصابات هشداردهنده در این بخش را گسترش می دهد. این اتحادیه برای پنجشنبه هفته جاری علاوه بر کارکنان واحدهای خدماتی (بک آفیس) و مراکز تماس سراسری، از کارکنان شعب نیز خواست که دست به اعتصاب بزنند.

یان دوشک، مذاکره کننده اتحادیه وردی در برلین در این باره گفت: «این یک بار دیگر سیگنال روشنی را ارسال می کند که همه کارمندان پشت خواسته ها برای بهبود قابل توجه در حقوق و افزایش حمایت در برابر اخراج ها قرار دارند. اعتصاب در بک آفیس و مراکز تماس از روز سه شنبه آغاز شده است.

اتحادیه وردی با تشدید اعتصاب های هشداردهنده قبل از دور مذاکرات فرانکفورت در 16 آوریل، به طولانی شدن مذاکرات واکنش نشان داده است. اعلامیه یک روز و نیم قبل از اعتصاب هشدار برای اطمینان از اینکه مشتریان می توانند به موقع برای آن آماده شوند بوده است. دوشک گفت که ممکن است اختلالات موقتی وجود داشته باشد.

وردی می خواهد 15.5 درصد بیشتر برای حدود 12000 کارمند گروه دویچه بانک از طریق قرارداد جمعی پست بانک به دست آورد، اما حداقل افزایش حقوق ماهانه 600 یورو را نیز مد نظر درد. این اتحادیه همچنین خواستار تمدید محافظت در برابر اخراج تا پایان سال 2028 است. دویچه بانک می خواهد تا اواسط سال 2026 تا 250 شعبه از 550 شعبه پست بانک را تعطیل کند و همچنین کارکنان خود را کاهش دهد.

تازه روز دوشنبه بود که اتحادیه وردی و انجمن کارمندان بانک آلمان (DBV) فشار را در مناقشه چانه زنی دسته جمعی افزایش دادند و از کارمندان در دفاتر پشتیبان و مراکز تماس در سراسر کشور خواستند تا کار را از سه شنبه تا چهارشنبه متوقف کنند.

دوشک این انتقاد را وارد کرد که با وجود هفته‌ها مذاکره، کارفرمایان این بخش هنوز آمادگی دادن هیچ گونه امتیاز قابل توجهی به کارکنان پست بانک ندارد.

قرار است دور چهارم مذاکرات نمایندگان کارگران و کارمندان پست بانک که شرکت تابعه دویچه بانک محسوب می‌شود، با مقامات آن در روزهای آینده برگزار شود.

بزرگ‌ترین وام‌دهنده آلمان تلاش می‌کند هزینه‌های خود را کاهش دهد و نقص‌های خدمات مشتری در پست بانک را مدیریت کند؛ نقص‌هایی که به اندازه‌ای شدید بوده است که ناظر این بانک قصد نظارت بر روند اصلاحات را دارد.

دردسر مقام پارلمان آلمان بعد از توئیت انتقادی از اسرائیلکارشناس آلمانی: ایران علاقه‌ای به تنش‌زایی در منطقه نداردآلمانی‌ها شولتز را صدراعظم مناسبی برای کشورشان نمی‌دانند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منابع مصری: حماس نرمش نشان می‌دهد، اما اسرائیل وقت‌کشی می‌کند
  • فراخوان برای تداوم اعتصاب‌ها در پست بانک آلمان
  • تحلیل متفاوت اولیانوف از پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه یکی از نتایج امتناع غرب از احیای برجام است
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج امتناع غرب برای جلوگیری از احیای برجام است
  • اولیانوف: رویدادهای خاورمیانه از نتایج تصمیم آمریکا و اروپا برای جلوگیری از احیای برجام است
  • آنفیلد غرق در ناامیدی/ جام از دست کلوپ سر خورد
  • ناامیدی لیورپول و بایرن: این مربی جدا نمی‌شود
  • ناامیدی دنی سبایوس از وضعیت خود در رئال مادرید
  • روسیه: غرب حاضر نیست حمله به نیروگاه زاپروژیا را محکوم کند