Web Analytics Made Easy - Statcounter

 جراحی بینی موجب مرگ یک مادر شد. یک مادر با ۲ فرزند پس از جراحی بینی به کام مرگ میرود. این مادر ۱۳ آبان برای جراحی بینی به یک کلینیک زیبایی می‌رود، اما یک هفته بعد از جراحی بینی یعنی ۲۰ آبان فوت می‌کند. همسر زنی که با جراحی بینی جان خود را از دست داد، شکایتش را به شعبه ۲۰۱ دادگاه عمومی انقلاب مشهد اعلام کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرگ سمیه مرادی‌ پس از جراحی بینی در مشهد / او 2 فرزند داشت

 مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پرونده مرگ زن مشهدی، که به دنبال جراحی بینی در یکی از کلینیک‌های زیبایی درگذشت، در دست بررسی است.

به گزارش رکنا، دکتر کاظم غفاریان روز پنجشنبه  اظهار داشت: مواردی از جراحی که منجر به فوت بیمار می‌شود، حتما باید به پزشکی قانونی ارجاع داده شود، اما در خصوص پرونده مذکور هنوز استعلامی از پزشکی قانونی اخذ نشده است.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که پزشکی قانونی و قاضی این پرونده پزشکی نظر خود را اعلام نکنند، نمی‌توان کسی را در این خصوص متهم کرد.

زن ۴۷ ساله ای به نام "سمیه" برای درمان انحراف بینی به دکتر متخصص حلق و بینی مراجعه کرده بود که پزشک به او پیشنهاد انجام عمل زیبایی داده بود.

این بانوی مشهدی ۱۳ آبانماه برای عمل جراحی بینی به یک کلینیک زیبایی رفت، اما یک هفته بعد یعنی ۲۰ آبان فوت کرد که خونریزی مغزی به دلایل نامعلوم، علت مرگ این زن تشخیص داده شده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جراحی بینی خونریزی مغزی اخبار حوادث جراحی بینی مرگ خونریزی مغزی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا پژمان جمشیدی و سام درخشانی پژمان جمشیدی بازیگر پژمان جمشیدی اینستاگرام لیلا اوتادی دنیا جهانبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز زیبایی غیرمجاز در شهرکرد

آذری اظهار داشت: به همت اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و با هماهنگی دادستان و دستور مقام قضایی، یک مرکز غیر مجاز در امور زیبایی در شهرکرد شناسایی و پلمب شد.

وی افزود: پارسال ۲۸ مرکز غیر مجاز فعال در امر دندانپزشکی، زیبایی، طب ایرانی و ترک اعتیاد در استان شناسایی، پلمب و به مراجع قضایی معرفی گردید.

بیشتر بخوانید

معدوم سازی ۲ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم خوراک آبزیان فاسد

آذری اضافه کرد: برخورد قانونی با افرادی که در امور پزشکی مداخله و بصورت غیرمجاز فعالیت می‌کنند ادامه دارد.

وی یادآور شد: خدماتی همچون تزریق ژل و بوتاکس و پاکسازی پوست طبق دستورالعمل وزارت بهداشت جزو خدمات پزشکی است و مراکز زیبایی بدون پزشک، مجاز به انجام این کار نمی‌باشند.

اذری از مردم خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را از طریق سامانه گویای ۱۹۰و یا شماره تلفن ۰۳۸۳۲۲۸۷۳۱۶ به اداره رسیدگی به شکایات گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • علت عجیب کهیرهای پوستی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه
  • اعضای کودک خردسال مشهدی جان ۵ نفر را نجات داد
  • پلمب یک مرکز زیبایی غیرمجاز در شهرکرد
  • تندباد شدید استان مرکزی را فرا می‌گیرد
  • روایتی دست اول از عمل جراحی رهبر انقلاب
  • باز شدن پنجره‌ای نو در شناسایی ضایعات مغزی
  • از کاشت نگین تا تغییر رنگ چشم؛ جراحی‌های لاکچری دستکاری چهره
  • این زن بعد از هزینه ۵۰ هزار دلاری برای جراحی زیبایی، حالا پشیمان شده!