Web Analytics Made Easy - Statcounter

«امیر محمدپور» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این کالاهای قاچاق از سوی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی از قبیل نیروی انتظامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به اداره کل اموال تکملیکی استان تحویل و برای  متخلفان پرونده تشکیل شد.

وی ادامه داد: انواع لوازم خانگی، پارچه، پوشاک، مواد غذایی، نوشت‌افزار و لوازم یدکی خودرو مهمترین کالاهای قاچاق کشف شده استان مرکزی در سال جاری است که از سوی اداره کل گمرکات این استان بیش از ۲ هزار میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی بیان کرد: پرونده‌های تشکیل شده قاچاق کالا در این نهاد به دستگاه قضایی ارجاع داده شده و پس از بررسی و تشکیل دادگاه تصمیم  نهایی اتخاذ می‌شود. 

محمدپور توضیح داد: ۱۸۳ مورد از این پرونده‌ها موسوم به قاچاق کالا بعد از بررسی دستگاه قضایی و ارایه دلایل قانع‌کننده از سوی متهمان از زمره قاچاق خارج و اموال توقیف شده به افراد بازگردانده شد.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها وزارت امور اقتصاد و دارایی اراک استان مرکزی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت امور اقتصاد و دارایی اراک استان مرکزی وزارت امور اقتصاد و دارایی اراک استان مرکزی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­ به نقل از روابط‌عمومی سازمان غذا و دارو، ­حامد عبدی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت‌محور با اولویت پایش انبار‌ها و محل‌های دپوی کالا، از مطبی در خیابان «بیدار» محله الهیه حدود­ ۶۸۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق کشف و برای طی مراحل قانونی به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تحویل شد. وی با اشاره به کشف حدود ۵۶۰۰ عدد ایمپلنت قاچاق از انبار متعلق به یک مطب در محله «پونک» خیابان «اشرفی اصفهانی» گفت: مقادیر زیادی تجهیزات پزشکی تقلبی نیز در بازرسی به عمل آمده، رویت شد که پرونده توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران جهت طی مراحل قضایی به مراجع مربوطه ارجاع داده شد. ­

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • تأکید مسئولان استان بر برخورد جدی با خودرو‌های قاچاق بر
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش
  • ۱۰راهکار مقابله با قاچاق کالا و ارز
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی