Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:39:13 GMT

شهردار بناب معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۲۸۶۶

شهردار بناب معرفی شد

به گزارش شنبه ایرنا، پناهی دارای مدرک کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری از دانشگاه شهید بهشتی تهران و دکترای همان رشته از دانشگاه تبریز بوده و پیش از این مسئولیت ها و سوابق مختلفی در شهرداری تبریز و شرکت عمران شهر جدید سهندعهده دار بوده است.

جانشین معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز،  معاون شهرسازی شهردار منطقه پنج تبریز، معاون برنامه ریزی و پژوهش شهرداری تبریز، مدیر عامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز،  رییس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید سهند،  مدیر مرکز مطالعات شهرداری تبریز و ریاست گروه تخصصی شهرسازی نظام مهندسی آذربایجان شرقی از جمله سوابق اجرایی شهردار جدید شهر بناب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اعضای شورای شهر بناب پس از کش و قوس طولانی، بیستم آبان امسال فرید پناهی را با پنج رأی به عنوان شهردار این شهر انتخاب کرده بودند.

شورای اسلامی شهر بناب دارای هفت عضو اصلی و ۲ عضو علی البدل است.

شهر بناب با جمعیتی حدود ۱۲۰ هزار نفر در ۱۱۰ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان‌شرقی و در جنوب این استان واقع شده و شهرداری این شهر دارای ۴۸۰ نفر پرسنل بوده و درجه آن هشت است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی بناب مراسم معارفه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بناب مراسم معارفه آذربایجان شرقی بناب مراسم معارفه شهرداری تبریز شهر بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۱۵ خرداد شهرکرد؛ بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ دادستان مرکز استان  به همراه شهردار شهرکرد، معاون زیربنایی و حمل و نقل، معاون معماری و شهرسازی، مدیر فنی و نظارت بر طرح‌ها و جمعی از مدیران مجموعه مدیریت شهری از عملیات اجرایی کمربندی ۱۵ خرداد بازدید کردند.
صالحی در این بازدید گفت: تکمیل این طرح به دلیل برخی مشکلات، مدت زمان زیادی به تعویق افتاده بود که در دستور کار دادستانی قرار گرفت و با تلاش شهردار، مسئولین مربوطه و همراهی مالکین مشکلات حقوقی آن حل شد.
وی با بیان اینکه به زودی شاهد اتمام طرح و افتتاح آن در ماه‌های آینده خواهیم بود، افزود: تکمیل این مسیر می‌تواند به حل بخشی از معضلات ترافیکی شهر کمک شایانی کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • آغاز نصب عرشه سگمنتال دومین پایه پل معلم تبریز
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان معرفی شد
  • کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد در آستانه تکمیل شدن
  • تکمیل ۱۵ خرداد شهرکرد؛ بزودی