Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با عنوان «روایت درد» که در آن ضرب و شتم فردی در یکی از نواحی منطقه ۱۲ شهرداری تهران به تصویر کشیده شده، لازم به ذکر است که این اتفاق مربوط به تابستان امسال بوده که بنا به گزارش‌ها همان‌ موقع (در دوره مدیریت قبلی شهرداری تهران) این اتفاق به معاونت خدمات شهری و محیط زیست وقت شهرداری منطقه ۱۲ گزارش شده و این معاونت ضمن احضار پیمانکار بازیافت منطقه، وی را پس از دریافت دو بار اخطار موظف به پرداخت جریمه و در نهایت اخراج فرد خاطی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعیه، اکنون نیز دکتر زاکانی شهردار تهران به مهندس یزدی شهردار جدید منطقه ۱۲ ماموریت داده است تا این پرونده را مجدد به جریان انداخته و از ابعاد مختلف مورد بررسی مجدد قرار دهد تا چنانچه اقدام لازم در این زمینه صورت نگرفته با قاطعیت هر چه بیشتر از طریق مراجع قضایی برخوردهای قانونی صورت بگیرد.

در این اطلاعیه آمده است که در عین حال، جالب توجه است که پیش از انتشار گسترده این کلیپ قدیمی، از ابتدای هفته جاری طرحی در مورد شناسایی و برخورد با مراکز غیرمجاز جمع‌آوری پسماند خشک در حال اجراست که در نتیجه آن از اتفاقات تلخ مشابه جلوگیری شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی بیماری اس ام ای زاکانی شهردار تهران پیمانکار بازیافت ضرب و شتم آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی بیماری اس ام ای منطقه ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار لینک‌ ثبت‌نام در طرح تذکر لسانی به کشف حجاب/ پلیس اطلاعیه داد

به گزارش خبرآنلاین،مرکز اطلاع رسانی فراجا، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره جهت ثبت نام و نقش آفرینی در طرح تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی و موارد مشابه، از جانب پلیس نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وب‌گاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897940

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • روتردام در مسیر کاهش مصرف مواد خام تا سال ۲۰۳۰
  • انتقال آرادکوه در دستور کار شهرداری تهران
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی
  • کوه‌خواری در روز روشن در تهران
  • انتشار لینک‌ ثبت‌نام در طرح تذکر لسانی به کشف حجاب/ پلیس اطلاعیه داد
  • امنیت و ایمنی اراضی کوره معک باید در دستور کار قرار گیرد
  • اتاق های مادر و کودک در مترو دوباره باز می شوند | صدور مجوز به واحدهای تجاری و مراکز خرید به شرط ایجاد این اتاق
  • آغاز حضور میدانی و عملیاتی مسئولین استانی و شهری برای رفع مشکلات شهر
  • اجرای بخش مهمی از مصوبات طرح عمرانی منطقه پنج پیش از شروع تابستان