Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رجبی گفت: هیچ سایت همسریابی در کشور مجوز فعالیت ندارد. فقط سایت و مجموعه همدم که آن هم یک سایت همسان گزینی است.   به گزارش باشگاه خبرنگاران سرهنگ رجبی، رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: در حال حاضر هیچ سایت همسریابی در کشور مجوز فعالیت ندارد. فقط سایت و مجموعه همدم که آن هم یک سایت همسریابی نیست و یک سایت همسان گزینی است، مجاز به فعالیت در این زمینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او افزود: پلیس فتا در حوزه فعالیت همسریابی به هیچ فرد یا گروهی مجوز نمی‌دهد چرا که متولی ومسئولیت این کار بر عهده وزارت ورزش و جوانان است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سایت همسریابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه

 سرهنگ فارسی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل های برق در سطح حوزه استحفاظی مراغه موضوع با حساسیت ویژه و با هدف کشف این سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با گشت زنی‌های نامحسوس و محسوس و انجام اقدامات فنی، تخصصی و اطلاعاتی با تلاش بی وقفه شبانه روزی ۲ سارق حرفه‌ای سیم و کابل‌های برق را شناسایی و در یک عملیات منسجم غافلگیرانه  متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اعترافات سارقان دستگیر شده اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۶ فقره سرقت سیم و کابل برق های از حوزه استحفاظی اعتراف کردند و از مخفیگاه آنها سیم و کابل‌های مسروقه قابل توجهی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ فارسی به شهروندان توصیه کرد مراقبت‌های لازم را در خصوص پیشگیری از سرقت به عمل آوردند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد 
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • نرخ دستمزد صنف تدارکات سینمای ایران تعیین شد/ سقف ۷۰ میلیون تومان
  • تعیین نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما
  • فعالیت شبکه فن بازار در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی 
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین
  • مبادرت باشگاه‌ها و مدارس والیبال جهت اخذ مجوز فعالیت الزامی است
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز زیبایی در قزوین