Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب با بیان این که بیش از ۳۴ هزار دانش آموز اتباع خارجی و پناهنده در کنار دانش آموزان در استان کرمان شهرستان‌های کرمان، بردسیر، زرند، رفسنجان و سیرجان مشغول به تحصیل هستند، گفت: جمهوری اسلامی ایران بیش از ۴ دهه، میزبانی شکوهمند و انسان دوستانه اتباع و مهاجرین خارجی را عهده دار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ثبت نام دانش آموزان تبعه خارجی بدون مجوز خوشبختانه مشکل خاصی در زمینه تحصیل این دانش آموزان وجود ندارد وآمار دانش آموزان تبعه خارجی در استان رشد قبال توجهی داشته است.

او با بیان اینکه هیچ تفاوتی بین دانش آموزان ایرانی و تبعه خارجی وجود ندارد تصریح کرد: دانش آموزان افغان فرزندان ما هستند و مادامی که مهمان ما هستند تلاش می‌کنیم میزبان خوبی برای آنان باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به گواه تاریخ ملت ایران پذیرای فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف بوده و همواره به میهمان نوازی، میزبانی و مهربانی با هم نوعان شهرت داشته است و فرمان هوشمندانه و مترقی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر این که هیچ دانش آموزی حتی بدون مدرک هویتی هم از تحصیل باز نماند، تأیید و تأکیدی بر این ادعاست.

اسکندری نسب با اشاره به همکاری موثر و اثر بخش اداره کل اتباع خارجی استان با آموزش و پرورش از ساخت بیش از ۱۲ واحد آموزشی ویژه دانش آموزان تبعه خارجی در چند سال در استان خبر داد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموز تبعه خارجی تبعه خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛کریمی در گفتگو با بخش خبری ۲۰ گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ نفر داوطلب آزمون مدارس استعداد‌های درخشان هستند که از این تعداد ۱۱۵ دانش آموز دختر و ۱۱۵ دانش آموز پسر  پذیرش می‌شوند. وی افزود: این سهمیه پذیرش پارسال ۱۱۲ نفر برای دختران و ۱۱۲ نفر برای پسران بود که به هر کدام ۳ نفر اضافه شده است.   به گفته رئیس اداره استعداد‌های درخشان آموزش و پرورش استان،  آزمون مدارس سمپاد برای متوسطه اول ۳۱ خرداد و  برای متوسطه دوم یکم تیر برگزار می‌شود.   کریمی گفت: ۶ مدرسه استعداد‌های درخشان در استان فعال است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • اخذ نوبت سنجش سلامت دانش آموزان اتباع امکانپذیر نشده است
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • شرکت ۱۱ هزار تبعه خارجی در طرح سپرده گذاری اتباع در البرز
  • پیگیری جدی برای جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن کودکان
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند