Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@05:45:47 GMT

پایتخت فقط ۲ روز هوای پاک داشته است

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۴۳۰۷

پایتخت فقط ۲ روز هوای پاک داشته است

شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۷قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

به گزارش مشرق، شاخص آلودگی هوا در حال حاضر بر اساس اعلام شرکت کنترل آلودگی هوا بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

همچنین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۶۴ قرار داشت و هوای تهران قابل قبول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایتخت از ابتدای سال ۲ روز هوای پاک، ۱۹۳ روز هوای قابل قبول، ۵۸ روز هوای ناسالم برای گروه های حساس جامعه و ۵ روز آلوده برای همه افراد داشته است.این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۱۵ روز هوای پاک، ۱۷۵ روز هوای قابل قبول، ۶۶ روز هوای ناسالم برای گروه های حساس جامعه و ۲ روز آلوده برای همه افراد داشته است.

همچنین بیشترین دمای هوا در روز جاری ۱۰ و کمترین دما ۲ درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو آلودگی هوا کیفیت هوای تهران سلامت تهران قابل قبول روز هوای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بهترین شاخص هوا در مناطق ۴ و ۲۲ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، براساس داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای امروز در شرایط قابل قبول قرار دارد و وضع آلاینده شاخص (PM ۲.۵) هم‌اکنون عدد ۸۸ را نشان می‌دهد.

این در حالی است که ۱۷ ایستگاه در وضع قابل قبول (زرد) قرار دارند و در ۶ ایستگاه (شادآباد. منطقه ۱۸، شهرری. منطقه ۲۰، شهرداری منطقه ۴، شهرداری منطقه ۱۹، میدان فتح. منطقه ۹ و فرمانداری شهرری. منطقه ۲۰) وضع ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

شاخص کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته نیز روی عدد ۶۴ و وضع قابل قبول قرار داشت.

ایستگاه‌های دانشگاه علم و صنعت در منطقه ۴ و شهرک چشمه در منطقه ۲۲ با شاخص ۵۶ و قرار گرفتن در وضع قابل قبول، بهترین شرایط را در شهر تهران دارند و ایستگاه فرمانداری شهرری در منطقه ۲۰ با شاخص ۱۴۰ و وضع ناسالم برای گروه‌های حساس آلوده‌ترین نقطه تهران است.

تهران از ابتدای امسال تاکنون ۵ روز هوای پاک و ۲۳ روز قابل قبول را تجربه کرده است؛ این در حالی است که پایتخت‌نشینان در مقایسه با سال گذشته ۶ روز هوای پاک، ۲۱ روز هوای قابل قبول و یک روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس را تجربه کرده بودند.

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول
  • هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • تداوم کیفیت سالم هوا در تهران
  • ثبت بهترین شاخص هوا در مناطق ۴ و ۲۲ تهران
  • وضعیت کیفیت هوای تهران صبح روز ۲۹ فروردین
  • امروز هوای تهران پاک است
  • تداوم هوای قابل قبول در پایتخت
  • هوای تهران در شرایط «قابل قبول»