Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم بهروزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، طی امروز و فردا جوی پایدار برای سطح منطقه پیش بینی شده اما احتمال وجود آلایندگی های هوا دور از ذهن نیست.

وی ادامه داد: برای صبح دوشنبه هفته جاری با گذر امواج تراز میانی جوی، افزایش ابر و در پاره ای از مناطق استان بارش باران پیش بینی می شود که بارش ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف و باران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این کارشناس هواشناسی، از بعدازظهر دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری نیز شاهد جوی پایدار در سطح منطقه خواهیم بود.

بهروزی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته آوج با منفی چهار و قزوین با ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند و کمینه دمای هوای قزوین نیز طی مدت یاد شده منفی سه درجه سانتیگراد به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها عوارض آلایندگی ایرنا استان قزوین اداره کل هواشناسی قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عوارض آلایندگی ایرنا استان قزوین عوارض آلایندگی ایرنا استان قزوین اداره کل هواشناسی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری

به گزارش «تابناک» به نقل از آخرین خبر، از میان حوضه‌های درجه ۲ کشور، حوضه قره‌سو و گرگان با متوسط بارش ۳۹.۱ میلی‌متر و بیشینه بارش ۸۵ میلی‌متر و کویر درانجیر با مقدار میانگین ۲۵.۳ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۱۲۱.۶ میلی‌متر و هراز و قره‌سو با مقدار میانگین ۳۹.۷ میلی‌متر و بیشینه نقطه‌ای ۸۶.۷ میلی‌متر پرباران‌ترین حوضه‌های درجه دو کشور هستند.

از میان استان‌های کشور، استان‌های گلستان، مازندران و یزد با بارش تجمعی معادل ۷۵-۵۰ میلی‌متر در هفته جاری پر بارش‌ترین استان‌های کشور خواهند بود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • اعلام پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • پیش بینی بارش پراکنده باران در استان قزوین
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان