Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@05:17:14 GMT

اهمیت خرید جم فری فایر و موارد مشابه

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۵۷۴۶

اهمیت خرید جم فری فایر و موارد مشابه

 افزایش کیفیت بازی‌ها، خلاقیت و نوآوری در آنها و همچنین در دسترس بودن آنها برای پلتفرم‌های مختلف، به خصوص تلفن‌های هوشمند، باعث شده‌اند تا به تعداد گیمرها در سر تا سر جهان روزانه اضافه شود. در میان انواع مختلف بازی‌ها، بازی‌های ژانر بقا همانند فری فایر و کالاف دیوتی موبایل، همچنین بازی‌های فوتبالی نظیر ساکر استارز از محبوب‌ترین‌ها و معروف‌ترین‌ها به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک داشتن استراتژی مناسب و تمرین و تکرار، به بالا بردن مهارت در هنگام بازی کردن کمک می‌کنند اما مواردی نیز توسط شرکت‌ها سازنده در بازی‌ها تعبیه می‌شوند که تجربه یک بازی فوق العاده و مطلوب‌تر را به گیمرها می‌بخشند، به همین دلیل است که خرید جم فری فایر، خرید cp کالاف دیوتی موبایل و خرید سکه ساکر استارز امروزه به شدت مورد توجه گیمرها هستند.

خرید جم فری فایر و سایر موارد مشابه، از اقداماتی هستند که می‌توانند کیفیت بازی و شانس موفقیت گیمرها را در هنگام بازی افزایش دهند. در ادامه به شرح بازی‌های فری فایر، کالاف دیوتی، ساکرز استارز و نقش مواردی نظیر جم، cp و سکه در آنها خواهیم پرداخت.

بازی فری فایر

بازی فری فایر، (Genera Free Fire) یکی بازی محبوب در ژانر اکشن و بقا، ساخته Dots Studio 111 است. همانند سایر بازی‌های در این سبک، هر بازی فری فایر با تعدادی کاربر از سر تا سر جهان که همگی با پرت شدن از هواپیما در یک مکان دور افتاده و خالی از سکنه که در یک جزیره متروکه است شروع می‌شود. تا مدت‌ها پیش تعداد افراد حاضر در هر بازی، ۳۰ نفر بود اما از آپدیت جدید این بازی این تعداد به ۵۰ نفر افزایش یافته است. افراد حاضر در بازی با از بین بردن یکدیگر قدمی به سمت پیروزی بر می‌دارند تا جایی که تنها یک نفر زنده بماند. از ویژگی‌های مثبت این بازی می‌توان به بزرگ و آزاد بودن فضای بازی اشاره کرد که بازیکنان را قادر می‌سازد آزادانه در آن حرکت کنند. تنوع بالای نقشه‌ها، لوکیشن‌ها و کارکترها، گرافیک و کیفیت بالا و در آخر، کم حجم بودن این بازی باعث محبوبیت بسیار آن در میان گیمرها شده است. جم یا همان الماس فری فایر در کنار کسب مهارت، یکی از عوامل مهم در بالا رفتن سطح و کیفیت بازی گیمرهاست. شما می‌توانید با خرید جم فری فایر، کارکتر خود را در بازی تغییر دهید و از مزایا و مهارت‌های منحصر به فرد هر کارکتر استفاده کنید. همچنین با خرید جم فری فایر می‌توانید لباس کارکتر خود را طبق میل خود انتخاب کنید و از تفنگ‌های پر قدرت‌تری برخوردار شوید.


بازی کالاف دیوتی موبایل

پس از چندین تلاش ناموفق سرانجام شرکت اکتیویژن (Activision) موفق شد به همراه  Tencent Studio در طی یک همکاری فوق العاده بازی محبوب کالاف دیوتی (Call Of Duty) را طراحی و منتشر کنند. این بازی معروف که در نزد برخی از گیمرهای ایرانی با نام "ندای وظیفه" نیز شناخته می‌شود در ابتدای برای کامپیوتر طراحی شد. با استقبال گسترده گیمرها، این بازی برای انواع کنسول‌های بازی و سپس گوشی موبایل نیز ساخته شد. کالاف دیوتی نیز همانند فری فایر، یک بازی ژانر بقاست با این تفاوت که تعداد بازیکنان در هر گیم ۱۰۰ نفر است و فضای آن در محیط‌هایی نظامی‌تر شکل می‌گیرد. کالاف دیوتی موبایل توانسته با گرافیکی فوق العاده و طراحی هوشمند به خوبی در میان گیمرها شناخته شود. از ویژگی‌های مثبت آن می‌توان به تنوع لوکیشن‌ها، کارکترها، سلاح‌ها و سرعت بالای آن اشاره کرد. خرید cp کالاف دیوتی موبایل، از مواردی است که بازیکنان آن به وفور اقدام به انجام آن می‌کنند چرا که cp یا سی پی به منزله ارز دنیای این بازی است و شما برای برنده شدن به آن احتیاج پیدا خواهید کرد. همانند خرید جم فری فایر خرید cp کالاف دیوتی موبایل نیز در خرید اسلحه‌ها و لباس موثر خواهد بود. همچنین با خرید cp کالاف دیوتی موبایل شما می‌توانید اسکین‌ها و جلدهای جدید را نیز آنلاک کنید، توانایی‌ها و مهارت‌های خود را افزایش دهید و از پس ماموریت‌ها بهتر بر بیایید. در حقیقت همانند دنیای واقعی، شما برای موفقیت در دنیای بازی‌های فری فایر و کالاف دیوتی، به ارز آنها احتیاج پیدا خواهید کرد.

ساکر استارز

تا مدت‌ها پیش تصور می‌شد که گیم‌های فوتبالی، تنها شامل بازی‌های جنجالی و موفقی نظیر فیفا است و برای فوتبال بازی کردن باید به سالن ورزشی رفت و یا یک کامپیوتر با سیستمی قوی و یا یا یک کنسول قوی نظیر پلی استیشن داشت. اما شرکت mini clip با طراحی بازی ساکر استارز (Soccer Star) این معادله را به هم زد. ساکر استارز شبیه هیچکدام از بازی‌های فوتبالی که تا به حال دیده‌اید نیست اما طبق مهم‌ترین اصل بازی فوتبال طراحی شده است. گل زدن و گل نخوردن! بازیکنان در این بازی به شکل مهره‌هایی هستند که به توپ ضربه می‌زنند  با هدف گل زدن. البته گیمر باید بداند که چگونه بازیکنان یا همان مهره‌های خود را حرکت دهد تا دفاع خود از دروازه‌اش تضعیف نشود. ساکر استارز یک بازی آنلاین است که شما می‌توانید در آن حریف خود را انتخاب کنید که از کدام منطقه باشد؛ همچنین می‌توانید با دوستان خود نیز بدین شیوه بازی کنید. البته برای تمرین کردن می‌توانید به صورت آفلاین با حریف فرضی به رقابت بپردازید. از نکات مثبت این بازی می‌توان به تنوع بالای محیط و زمین‌های بازی و همچنین صدا گذاری جذاب و خوب آن اشاره کرد. خرید سکه ساکر استارز  نیز از موارد مورد توجه گیمرهاست. شما می‌توانید با داشتن سکه در ساکر استارز اکانت خود را بهینه و تقویت کنید و بدین وسیله شانس خود را برای بردن در بازی‌ها افزایش دهید، بیشتر بازی کنید و از بازی بیشتر لذت ببرید.


همان طور که خواندید مواردی نظیر خرید جم فری فایر، سی پی و سکه همان چیزهایی هستند که لذت بازی کردن را چندین برابر می‌کنند و تجربه بردن را بیشتر. اما متاسفانه برای گیمرهای ایرانی این خریدها آن طور که باید ساده نیستند. بازیکنان خارجی با پرداخت مبلغی به دلار به تعدادی مطلوبی از ارزی که می‌خواهند دست می‌یابند اما این امر برای بازیکنان ایرانی قفل است! علت این مسئله تحریم‌های صورت گرفته علیه ایرانی‌هاست که این مسئله سبب شده است گیمرهای ایرانی از مواردی از گیمرهای خارجی عقب بمانند. به همین خاطر سایت‌های بسیاری در این خصوص تاسیس شده‌اند که در ازای مبلغی، خرید جم فری فایر، خرید cp کالاف دیوتی موبایل و خرید سکه ساکر استارز را ممکن ساخته‌اند. در ادامه یکی از معتبرترین سایت‌های فعال در زمینه را به شما معرفی خواهیم کرد.

سایت دیجی گیم

دیجی گیم یک سایت فعال در زمینه خرید انواع ارز برای گیم‌ها شناخته شده نظیر فری فایر، کالاف دیوتی موبایل، ساکر استارز، پابجی، کلش آف کلنز و ... است که با هدف ارائه خدمات خرید برای گیمرهای ایرانی تاسیس شده است تا بتوانند پا به پای همبازیان خارجی خود بازی کنند. از ویژگی‌های قابل توجه این سایت می‌توان به ارزان بودن تعرفه‌های آن اشاره کرد. فضای کاربری ساده و بی چالش این سایت نیز از ویژگی‌های خوب آن است. علاقمندان می‌توانند جهت خرید جم فری فایر و موارد مشابه با قیمتی مناسب و از سایتی معتبر، به نشانی اینترنتی https://digigame.shop  مراجعه نمایند.

کد خبر 1579277

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی مینیاتوری چوبی با عملکرد کامل و مشابه واقعی (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دراگون فایر؛ آیا این سلاح لیزری به شکار پهپادهای روسیه در آسمان اوکراین می رود؟(+فیلم و عکس)
  • خوشبختی هوادار با آخرین خرید (عکس)
  • خودروی مینیاتوری چوبی با عملکرد کامل و مشابه واقعی (فیلم)
  • ناامیدکننده، هیچ‌چیز از خرید بارسا ندیدیم
  • زلاتان مسئول خرید‌های تابستانی میلان شد
  • خرید جنجالی رئال درخواست جدایی داد!
  • الگری: رتبه یوونتوس در پایان فصل مهم نیست، فقط کسب سهمیه اهمیت دارد
  • حل مشکل تایم اوت کالاف موبایل در چند ثانیه
  • بازی مهدی طارمی در اینتر عربستان!
  • راهنمای خرید سیستم گیمینگ براساس بودجه شما