Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@11:59:46 GMT

سر نخ واضح امباپه برای پیوستن به رئال

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۵۸۰۰

سر نخ واضح امباپه برای پیوستن به رئال

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در اظهارنظری معنادار به تمایل خود برای بازی در رئال مادرید اشاره‌ای غیرمستقیم داشت.

به گزارش مشرق، آینده کیلیان امباپه یکی از داغ‌ترین سوژه‌های دنیا فوتبال بوده و هست. مهاجم فرانسوی پاری سن‌ژرمن آخرین فصل قراردادش با این تیم را سپری می‌کند و تا الان خبری از تمدید آن نبوده و به نظر هم نمی‌رسد که تا پایان فصل چنین اتفاقی رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود که او نمی‌خواهد به بازی در PSG‌ ادامه دهد و در پایان فصل پارک دو پرنس را برای پیوستن به رئال مادرید ترک خواهد کرد. اگر این چنین باشد او ماه آینده با بازگشایی بازار نقل و انتقالات می‌تواند مذاکرات اولیه خود را با رئالی‌ها انجام دهد، بدون آنکه PSG بتواند مانعی سر راهش قرار دهد.

امباپه تاکنون به صورت مستقیم درباره علاقه‌اش به بازی در رئال مادرید بیان نکرده اما اظهارنظر جدید او در گفت‌وگو با هموطنش سرشناسش تیری آنری در یکی از برنامه‌های شبکه آمازون پرایم احتمال رفتن این ستاره فرانسوی به سانتیاگو برنابئو را قوت بخشیده است.

در این برنامه تیری آنری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه و تیم‌های آرسنال و بارسلونا از امباپه درباره اینکه آیا می‌تواند به زبان اسپانیولی صحبت کند سؤال می‌پرسد و او در پاسخ می‌گوید: اسپانیولی من هم مانند انگلیسی‌ام بسیار خوب است. این به خاطر آن است که همیشه خواستم یک بازیکن بزرگ باشم. در فوتبال داشتن شخصیت خوب به اندازه کیفیت بازی خوب مهم است. امروز شما دیگر نمی‌توانید یک ستاره بین‌المللی باشید و فقط به زبان فرانسوی صحبت کنید. این واقعاً بی‌معنی است. وقتی به اسپانیا می‌روی باید بتوانی اسپانیایی صحبت کند. اینطوری همه چیز بهتر می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو پاری سن ژرمن رئال مادرید امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، مک‌منمن سابقه چهار سال بازی برای رئال را دارد و با این تیم دو لیگ قهرمانان را فتح کرد. در فینال سال 2000 برابر والنسیا او زننده یکی از سه گل رئال بود و در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2002 نیز یکی از دو گل رئال را در نوکمپ به بارسا زد و نقش مهمی در قهرمانی رئال داشت.

مک‌منمن که برای سیتی هم دو فصل بازی کرده، در آستانه بازی برگشت دو تیم گفت: «حالا لیگ قهرمانان واقعی شروع می‌شود و این یک فینال زودهنگام است. قبلاً گفته بودم که رئال مادرید برای صعود باید چند گل در برنابئو بزند و برنده به اتحاد برسد. بازی رفت ولی 3-3 شد، بنابراین منچسترسیتی باید شانس اصلی صعود باشد. آنها قهرمانان فعلی رقابت‌ها هستند، تیمی در بهترین فرم که به صدر لیگ برتر بازگشته‌اند. من شانس زیادی برای صعود رئال نمی‌بینم.»

مک‌منمن ادامه داد: «نسبت به سال قبل، رئال مادرید تیم بهتری دارد. آنها بلینگام را دارند، اما وقتی شما به طور کلی ترکیب دو تیم را مقایسه می‌کنید، متوجه می‌شوید که رئال مادرید به اندازه منچسترسیتی قدرتمند نیست.»

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هری کین از تقابل با ستاره رئال: جنگ جذاب!
  • صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • واکنش وزیر فرانسوی به جدایی کیلیان امباپه از پار‌ی‌سن‌ژرمن
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • ستاره سابق فرانسه ول‌کن امباپه نیست!
  • انریکه: سینیور امباپه خودش حرف بزند!
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • برناردو سیلوا: کروس و مودریچ الگوهای من هستند
  • الخلیفی ستاره امروز پی‌اس‌جی (عکس)