Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:02:06 GMT

برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه علامه حضوری شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۶۴۸۹

برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه علامه حضوری شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، ارزیابی آزمون جامع نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی در روزهای ۸، ۹ و ۱۱ دی ماه سال ۱۴۰۰ به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بر این اساس، دانشجویانی می توانند در این آزمون شرکت نمایند که تمامی دروس مرحله آموزشی خود را با موفقیت گذرانده و میانگین کل نمرات آنها ۱۶ و بالاتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ارائه نمره زبان قابل قبول برای شرکت در ارزیابی جامع الزامی است در غیر این صورت شرکت در آزمون میسر نبوده و یک نوبت لحاظ خواهد شد.

بر این اساس دانشجویانی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند که آزمون جامع را در نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ انتخاب و اخذ کرده و تمامی دروس مرحله آموزشی خود را با موفقیت گذرانده باشند و میانگین کل نمرات آنها ۱۶ و یا بالاتر باشد.

همچنین ارائه نمره زبان قابل قبول برای شرکت در آزمون جامع نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه علامه طباطبایی الزامی است. در غیر این صورت شرکت در آزمون مذکور امکان‌پذیر نیست و یک نوبت لحاظ خواهد شد.

آزمون جامع نیم‌سال قبل این دانشجویان در روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۹ شهریور ماه سال جاری مطابق زمان‌بندی اعلام شده از سوی دانشکده‌ها به صورت حضوری در دانشکده محل تحصیل و غیرحضوری به صورت برخط(برای دانشجویان دارای شرایط خاص) برگزار شد.

کد خبر 5367293 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی آزمون جامع دکتری اطلاعیه وزارت علوم تحقیقات و فناوری امتحانات پایان ترم سازمان سنجش دانشگاه های ایران آزمون دکتری تخصصی دانشگاه تهران دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها شهید فخری زاده شورای عالی انقلاب فرهنگی حمله سایبری دانشگاه ها دانشگاه علامه آزمون جامع نیم سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس این شهرها و استان ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سخنگوی استانداری هرمزگان گفت: باتوجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال بارندگی شدید و سیلابی شدن معابر در سراسر استان مدارس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

برخی مدارس استان فارس غیرحضوری شدند

همچنین روابط عمومی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد : در پی اعلام هشدار هواشناسی، آموزش دانش‌اموزان مدارس شهرستان‌های مهر، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند و قیرکارزین فردا ۲۸ فروردین به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

بر این اساس سایر مدارس در استان فارس باز و آموزش به صورت حضوری خواهد بود.

مدارس و دانشگاه‌های ۴شهرستان بوشهر غیرحضوری است

ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر نیز اعلام کرد: به دلیل بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر، تمام مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

کد خبر 844776 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • کبگانیان: علم با تصمیم‌گیری به نتیجه نمی‌رسد/ آسیب ۲۰ ساله به کشور با مهاجرت دانشجویان دکتری/ نقشه جامع علمی باید حکمرانی را اصلاح کند
  • کبگانیان: علم با تصمیم‌گیری به نتیجه نمی‌رسد/ آسیب ۲۰ ساله به کشور با مهاجرت دانشجویان دکتری/ نقشه جامع علمی کشور باید حکمرانی را در کشور اصلاح کند
  • کبگانیان: علم با تصمیم‌گیری به نتیجه نمی‌رسد/ آسیب ۲۰ ساله به کشور با مهاجرت دانشجویان دکتری/ نقشه جامع علمی کشور باید حکمرانی در کشور را اصلاح کند
  • تعطیلی مدارس این شهرها و استان ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیر حضوری شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • نام‌نویسی دکتری بدون آزمون دانشگاه شریف تمدید شد
  • مهلت ثبت نام دکتری بدون آزمون شریف تمدید شد/ حداقل و حدکثر معدل متقاضیان
  • زمان برگزاری آزمون‌های زبان تخصصی دکتری پیام نور اعلام شد