Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@07:33:21 GMT

پلاک گلی کار دست کامیون داد+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۶۶۶۷

پلاک گلی کار دست کامیون داد+ عکس

پلیس راهور تهران بزرگ یک دستگاه کامیونت را به دلیل حمل بار نامتعارف، پوشش پلاک و نداشتن مدارک رانندگی در بزرگراه آزادگان توقیف کرد.

به گزارش «ایران‌آنلاین» تیم گشتی پلیس راهور تهران بزرگ یک دستگاه کامیونت را به دلیل حمل بار نامتعارف در محدوده بزرگراه آزادگان متوقف کرد. 

سرهنگ علی همه‌خانی در خصوص تخلف این کامیونت و علت توقیف آن به خبرنگار ایران‌آنلاین گفت: تنها تخلف این کامیونت حمل بار نامتعارف نبود، بلکه این راننده خودرو نه تنها حسن رانندگی مدارک شناسایی و خودرو به همراه نداشته که با گل و لای اقدام به پوشش پلاک انتظامی کامیونت کرده بود و برغم این شرایط، در حال تردد ناایمن و خطرآفرین در محدوده بزرگراه آزادگان تهران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: این خودرو با رویت تیم گشتی پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ متوقف و از ادامه حرکت آن جلوگیری شد ضمن اینکه مورد اعمال قانون پلیس هم قرار گرفت.

سرهنگ همه‌خانی در حالی نقل و انتقال چنین بارهای خطرناک و غیر قابل مهار را آن هم در بزرگراهی که خودروهای زیادی تردد دارند تخلف عنوان کرد که یادآور شد: در صورتی که این کامیونت با خودروی دیگری برخورد می‌کرد و یا بار آن روی خودروهای در حال حرکت می‌ریخت، حادثه دردناکی رخ می‌داد که چندین نفر را به درد سر می‌انداخت اما خوشبختانه با حضور  به موقع تیم گشتی و توقف کامیونت، از بروز حادثه‌ای خطرناک جلوگیری شد.

به گفته معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در صورتی که رانندگان وسایل نقلیه باری طبق مقررات حمل بار و متناسب با میزان ظرفیت قانونی وسیله نقلیه، اقدام به جابجایی بار نکنند مسئلویت بروز هر گونه حادثه‌ای با راننده خواهد بود.

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور تهران بزرگ حمل بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ قاچاقچی موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری ۲ سوداگر مرگ که قصد انتقال موادمخدر به تهران را داشتند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار موادمخدر، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شده و تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، مسئولیت رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفتند.

وی ادامه داد:‌ با پیگیری‌های شبانه روزی فعالیت مجرمانه متهم با همکاری همدستش محرز و با زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای متهمان  مشخص شد متهمان  با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی ، مقادیرقابل توجهی مواد مخدر را از مبدا استان‌های جنوبی تهیه و قصد دارند آن را توسط یک دستگاه خودرو وانت به تهران منتقل کنند.

باباپور با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم در این خصوص اخذ شد، گفت: با  شناسایی محور حرکتی متهمان تیمی متشکل از ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران  به بزرگراه آزادگان اعزام شده و محدوده را زیر نظر گرفتند. سپس اقدامات برای دستگیری متهمان آغاز و در نهایت خودروی سوژه موردنظر که یک دستگاه وانت‌بار بود، در محدوده بزرگراه آزادگان مشاهده شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران با استفاده از گشت آشکار در یک عملیات ضربتی و هماهنگ و در اقدامی غافلگیرانه خودرو را متوقف کردند، گفت: با توقف خودرو، متهمان بلافاصله دستگیر و در بازرسی از خودرو نیز ۲۵ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد. دو متهم نیز پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شده و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس راهور پایتخت: عابران پیاده شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • مجازات سنگین در انتظار سارقان بزرگراه صدر
  • ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت
  • عاملان زورگیری در بزرگراه صدر دستگیر شدند
  • توقیف، پایان لایی‌کشی‌های موتورسیکلت‌های سنگین تهران
  • توقیف، پایان لایی‌کشی‌های موتورسیکلت‌های سنگین در پایتخت
  • ادامه اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در سال جاری
  • بازداشت ۲ قاچاقچی موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران