Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به بررسی طرح ساماندهی صنعت خودرو در این شورا گفت: این طرح در جلسه اخیر شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و هیچ ابهام و ایرادی در این باره نداریم.

به گزارش مشرق، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اخرین مصوبات این شورا گفت: طرح ساماندهی بازار خودرو که اخیراً از سوی مجلس شورای اسلامی اصلاح  مجددا اصلاح شده بود، در جلسه اخیر شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ایراد مجدد مجمع تشخیص به مصوبه خودرویی مجلس

وی افزود: بر همین اساس شورای نگهبان هیچ ایراد شرعی و قانون اساسی نسبت به این طرح نداشت و صرف چند ابهام از سوی اعضای شورای نگهبان نسبت به این طرح وارد شد که با بررسی هایی که در شورای نگهبان به عمل آمد این ابهام‌ها از نظر شورای نگهبان مرتفع شد. 

سخنگوی شورای نگهبان گفت:‌ البته هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایراداتی در رابطه با مغایرت این طرح با سیاست‌های کلی داشت که ما باید بر اساس مقررات این موضوع را به مجلس منتقل کنیم، ‌اما در مجموع شورای نگهبان نسبت به این طرح هیچ گونه ابهام و ایرادی ندارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو شورای نگهبان واردات خودرو مجلس شورای اسلامی قانون اساسی مجلس هادی طحان شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران فردا یکشنبه ۴ اردیبهشت درباره اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام این معاونت، به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردا در دویست و سی امین جلسه شورا، خزانه دار شورا درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود:در این جلسه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران هم بررسی خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لایحه معرفی ۲۷ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار هم در دستور کار نشست فردای شورای شهر تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی اجاره بهای املاک
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال