Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@14:19:04 GMT

گزارش زنده؛ گل‌گهر 1 - سپاهان 0

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۷۳۲۸

گزارش زنده؛ گل‌گهر 1 - سپاهان 0

آرمین سهرابیان مدافع پیش‌تاخته گل‌گهر توانست خیلی زود گل برتری را برای تیمش در دوئل حساس مقابل سپاهان به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه" در آغاز هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران و در روزی که بیشتر علاقه‌مندان به فوتبال چشم‌انتظار شهرآورد پایتخت، یک دوئل حساس و سرنوشت‌ساز برای صدر جدول در سیرجان در حالی برگزاری است؛ رویارویی گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیرجانی‌ها به دنبال حفظ روند شکست‌ناپذیری خود در فصل جدید لیگ برتر هستند و می‌خواهند با شکست سپاهان به صدر جدول صعود کنند.

آن‌سوی میدان شاگردان محرم نویدکیا با سفر به سیرجان، به دنبال سوغاتی سه امتیازی هستند تا بتوانند صدرنشینی خود را تثبیت کنند؛ بازگشت امیر قلعه‌نویی به نیمکت گل‌گهر بعد از گذراندن دوران محرومیتش و بخشیده شدن نیمی از آن از سوی کمیته استیناف، از نکات حائزاهمیت رویارویی امروز گل‌گهر و سپاهان است.

 

هفته هشتم لیگ برتر؛ شنبه: 1400/09/13 ساعت 15
استادیوم: اختصاصی گل‌گهر / بدون تماشاگر
داور: حسن اکرمی / کمک‌ها: محمد عطایی و علیرضا مرادی؛ داور چهارم: سعاد وفاپیشه / ناظر داوری: حیدر شکور

 

 

گل‌گهر سیرجان:

محسن فروزان آرمین سهرابیان محمدرضا خانزاده مسیح زاهدی شایان مصلح علیرضا علیزاده نوید عاشوری امین پورعلی مهدی تیکدری سعید صادقی رضا شکاری

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

 

 

سپاهان اصفهان:

کریستوفر کنت گئورگی ولسیانی عزت الله پورقاز دانیال اسماعیلی‌فر امید نورافکن مسعود ریگی محمد کریمی یاسین سلمانی فرشاد احمدزاده سید محمدرضا حسینی شهریار مغانلو

سرمربی: محرم نویدکیا

 

کارت زرد:

گل گهر سپاهان مهدی تیکدری (دقیقه 22) گئورگی ولسیانی (دقیقه 20) آرمین سهرابیان (دقیقه 31)  

 

 

شرح گل:

گل‌گهر 1 - سپاهان 0 (دقیقه 2: آرمین سهرابیان): روی ارسال ضربه ایستگاهی توسط امین پورعلی از سمت راست، آرمین سهرابیان مدافع پیش‌تاخته سیرجانی‌ها توانست با تیزهوشی توپ را قطع کند و به گوشه دروازه سپاهان فرستاد تا خیلی زود گل برتری برای گل‌گهر به ثمر برسد. البته این گل در شرایطی به ثمر رسید که مشکوک به آفساید بود.

 

 

لحظات حساس:

دقیقه 10: سعید صادقی وینگر سرعتی گل‌گهر اقدام به شوت‌زنی از پشت محوطه جریمه سپاهان داشت که شوت او به شکلی خطرناک از کنار دروازه کنت به بیرون رفت.
دقیقه 16: روی یک کار تیمی، نفوذ دانیال اسماعیلی‌فر از سمت راست روی دروازه گل‌گهر خطرساز شد که ضربه او از زاویه بسته با واکنش محسن فروزان همراه شد و او توپ را در اختیار گرفت.
دقیقه 18: شوت ناگهانی امید نورافکن به سوی دروازه گل‌گهر بسیار خطرناک بود که محسن فروزان در دو مرحله به سختی آن را مهار کرد.

دقیقه 32: پنالتی به دست آمده برای سپاهان را محسن فروزان مهار کرد؛ در حالی‎‌که شهریار مغانلو پشت ضربه توپ ایستاده بود، فروزان توانست با یک واکنش دیدنی و تشخیص درست مسیر توپ مانع از رسیدن سپاهان به گل تساوی شود.

دقیقه 35: روی پاس مهدی تیکدری، حرکت انفرادی زیبای سعید صادقی با ضربه خوبی همراه نشد و شوت وینگر گل‌گهری‌ها به شکلی خطرناک از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

 

 

در حاشیه

* با توجه به گذراندن نیمی از دوران محرومیت و رأی کمیته استیناف، امیر قلعه‌نویی و سعید الهویی حکم محرومیت 6 ماهه‌شان تعلیلف شده و امروز برای نخستین‌بار در فصل جدید، سرمربی و مربی گل‌گهر در کنار زمین حضور دارند.
* پیش از شروع مسابقه، امیر قلعه‌نویی و محرم نویدکیا که تجربه همکاری با یکدیگر به عنوان سرمربی و بازیکن را دارند، خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.
* گل‌گهر سیرجان یکی از سه تیم بدون شکست در 7 دیدار آغازین فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران است.
* سپاهان اصفهان با یک گل خورده در 7 دیدار اخیر، بهترین خط دفاعی را در لیگ امسال دارد.

 

گل گهرسیرجان فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان فولادمبارکه سپاهان آرمین سهرابیان امیر قلعه نویی محسن فروزان لیگ برتر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد

ایسنا/فارس نخستین میزبانی فوتبال شیراز در سال جدید با پیروزی همراه شد. 

از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور امشب، ۸ فروردین‌ماه تیم‌های فجرسپاسی شیراز و دریا کاسپین بابل در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند. 

بازیکنان فجرسپاسی را علی غلام‌زاده، شاهین طاهرخانی، محمدعلی کاظمی، آرام عباسی، داوود رجبی، حامد بحیرایی، سعید زارع، محسن سیفی، محمدرضا فلاحیان، علی فتحی و مهدی شریفی تشکیل می‌دادند و ابوالفضل هاشمی، سیدجلال عبدی، علی خانلرزاده، امید منصوری، لطفی پور، میلاد ابطحی، ابوالفضل اذرنوشان، ابراهیم حیاتی، صالح غلامی، محمدقاسمی نژاد و مهدی مومنی نیز از ابتدا در ترکیب دریای بابل قرار گرفتند.

تیم داوری این بازی را محمدجواد عبداللهی، فرزاد ایمان نژاد، اکبر عمرانی و حمید طیب تشکیل می‌دادند. 

بازی در نیمه نخست با برتری فجری‌ها همراه بود.
در دقیقه ۱۸ ارسال کرنر داوود رجبی با ضربه سر شاهین طاهرخانی به تور دروازه سبز و سفیدپوشان مازندرانی چسبید تا میزبان به گل اول دست پیدا کند. 
داوود رجبی دقایقی پس از این گل آسیب دید و جای خود را به حمید ملکی داد. 

در دقیقه ۴۵ فجر می‌توانست به گل دوم هم دست پیدا کند اما شوت تماشایی محسن سیفی از فاصله ۲٠ متری به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

در نهایت نیمه نخست با همان یک گل به سود زردپوشان شیرازی به پایان رسید.

در نیمه دوم فجر برای زدن گل دوم تلاش زیادی کرد اما کمتر توانست به موقعیت مناسبی دست پیدا کند. در سوی مقابل، دریا توان چندانی برای یورش به دروازه فجر نداشت و فقط یکی دوبار روی ارسال از جناحین خطرساز شد اما در دقیقه ۸۸ ضربه پای چپ میلاد ابطحی از پشت محوطه جریمه به تیر عمودی دروازه فجری‌ها برخورد کرد. 

در نهایت پس از ۵ دقیقه وقت تلف شده، این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فجرشهید سپاسی شیراز به پایان رسید تا این تیم به نخستین پیروزی در سال ۱۴٠۳ دست پیدا کند. 

به گزارش ایسنا، در جدول رده‌بندی تیم‌های خیبر خرم‌آباد، چادرملو اردکان و فجرسپاسی شیراز در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • جام آزادگان؛ سال شیرازی‌ها با پیروزی آغاز شد
  • نجات شهروند گمشده در سیرجان
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)
  • ترکمنستان ۰ - ۱ ایران
  • ترکمنستان ۰ - ۰ ایران
  • زنده ماندن در گرو شکست طلسمی به نام عطایی