Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@11:01:56 GMT

خبر مهم برای مستاجران/مجرد بالای ۱۸ سال بخوانند

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۷۵۱۰

خبر مهم برای مستاجران/مجرد بالای ۱۸ سال بخوانند

فرصت ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن تا ۱۵ آذرماه اعلام شده بود که محمود محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی  خبر داده این مهلت تا پایان آذرماه تمدید شده است.

در روزهای اخیر پیشنهاداتی برای تسهیل شرایط ثبت‌نام طرح جهش تولید و تامین مسکن (نهضت ملی مسکن) ارائه شد که به تایید اولیه دولت رسیده است. از جمله این موارد می‌توان به ثبت نام افراد مجرد بالای ۱۸ سال، کاهش سابقه سکونت از در برخی شهرها از پنج سال به دو تا سه سال و سابقه مالکیت خصوصی از ۱۶ سال به پنج سال اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این تغییرات هنوز بسیاری از متقاضیان که اخیرا واجد شرایط شده‌اند نتوانسته‌اند ثبت نام خود را انجام دهند.

محمودزاده سه روز قبل هم با اشاره به احتمال مهلت ثبت نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن گفته بود چنانچه تقاضایی وجود داشته باشد این زمان تمدید خواهد شد زیرا بنا نداریم تا صف انتظار برای مسکن ایجاد شود.

بنا بر این گزارش، از روز ۲۸ مهرماه ثبت‌نام اجرای قانون جهش تولید مسکن در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir در ۳۱ استان آغاز شده که تا ۳۰ آذرماه ادامه دارد.

متقاضیان پس از ورود بر روی گزینه «ثبت نام نهضت ملی مسکن» کلیک کنند. عدم استفاده از تسهیلات یارانه‌ای دولتی در بخش مسکن و سبز بودن فرم «ج»، فقدان مالکیت خصوصی و سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا سه شرط اصلی خواهد بود.

قبلا برای مردان شرط تأهل وجود داشت که اخیرا به مردان بالای ۱۸ سال به شرط تاهل در زمان تحویل واحد، اجازه ثبت نام داده شده است. خانم‌های مجرد بالای ۳۵ سال نیز می‌توانند ثبت نام کنند. همچنین درباره نداشتن مالکیت، برخی گروه‌های درآمدی در بعضی مناطق بر اساس تشخیص وزارت راه و شهرسازی از این شرط معاف هستند./تجارت نیوز

منبع: فردا

کلیدواژه: مستاجران طرح نهضت ملی مسکن نهضت ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا سه ماه آینده درسیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیان این مطلب گفت: علاوه بر این تعداد واحد، ۲۱ هزار واحد روستایی نیز در سطح روستا‌های استان در حال ساخت است.
بیک مداح افزود: متوسط پیشرفت فیزیکی طرح نهضت ملی مسکن در طرح‌های بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان ۶۰ درصد است.
وی افزود: در سه ماهه نخست سال جاری تعداد ۲۰۰ واحد در شهر‌های سیستان و بلوچستان تحویل متقاضیان خواهد شد.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: یکی از طرح‌های شاخص بنیاد مسکن انقلاب اسامی در جنوب استان، طرح نهضت ملی مسکن کنارک است که تعداد ۴۰۰ واحد بصورت سه طبقه در حال ساخت است.
بیک مداح گفت: طرح نهضت ملی مسکن کنارک در قالب چهار کارگاه فعال است و تعداد ۹۰ نیروی بومی مشغول کار هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • تحویل ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا سه ماه آینده درسیستان و بلوچستان
  • ضرب‌الاجل نصب دوربین در مسکن مهر و نهضت ملی مسکن
  • رتبه دوم قم در طرح نهضت ملی مسکن 
  • سرعت گرفتن چرخ اشتغال سیستان و بلوچستان با طرح نهضت ملی مسکن
  • پیگیری مراحل اجرایی طرح مسکن ملی در میز تخصصی مسکن + فیلم
  • شتاب ساخت مسکن ملی در استان همدان
  • هفت برنامه برای کمک به مستاجران
  • ۷ برنامه برای کمک به مستاجران
  • قم در رتبه دوم تامین مسکن کشور قرار گرفت