Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ از غیبت تماشاگران در ورزشگاه ها می گوید

حجت‌الله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ می گوید تماشاگران با رعایت کردن پروتکل های بهداشتی می توانند دوباره به ورزشگاه ها برگردند.

به گزارش طرفداری، حجت‌الله بهمنی درباره بدون تماشاگر برگزار شدن دربی 97 اظهار داشت:

در دو بازی قبلی حضور تماشاگران را به شکل آزمایشی انجام دادیم، اما با وجود آنکه باشگاه پرسپولیس در بازی با نفت آبادان صندلی‌ها را شماره گذاری کرد، هوادارانش فاصله اجتماعی را رعایت نکردند و به هم چسبیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود خود سازمان لیگ قصد تسلط به حضور تماشاگران در ورزشگاه را داشته، توضیح داد:

واقعا این گونه نیست. خود تماشاگران باید رعایت کنند تا بتوانیم به مرور زمان مجوز حضور طرفداران بیشتر را در ورزشگاه‌ها بدهیم. خودمان هم از غیبت تماشاگران ضرر می‌کنیم و هرچه طرفداران بیشتر در ورزشگاه باشند درآمد تیم‌ها هم بیشتر است. با غیبت تماشاگران در ورزشگاه روح فوتبال هم خدشه‌دار می‌شود. امیدوارم در بازی‌هایی که فرصت حضور تماشاگران در ورزشگاه فراهم می‌شود پروتکل‌ها را رعایت کنند تا محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونا را نداشته باشیم.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در خصوص دلیل جلوگیری از ورود دوربین ویژه باشگاه استقلال به ورزشگاه آزادی و فیلمبرداری آن از دربی 97 گفت:

صدا و سیما به این موضوع اعتراضاتی دارد و دنبال این هستیم که باشگاه استقلال و سازمان لیگ مجوزهای لازم را داشته باشند اما در این مورد هماهنگ می‌کنیم و این کار هم انجام می‌شود. مشغول هماهنگی این موضوع هستیم.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! استقلال - پرسپولیس / سیزده بدر سرخابی! پاس گل مهدی طارمی و گل زیبای اوتاویو مقابل پورتیموننزه (پورتیموننزه 0-3 پورتو) بهترین گلزنان جهان در سال 2021؛ تنها یک ماه تا تاریخ سازی لواندوفسکی فاز جدید اختلافات رئال مادرید و بارسلونا با لالیگا پس از ارائه طرح جانشین CVC

منبع: طرفداری

کلیدواژه: غیبت تماشاگران سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)