Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، الیاس فتاحی روز شنبه در نشست ستاد کرونا استان اظهار داشت: دلیل خارج شدن همه شهرهای استان از وضعیت قرمز کرونا، تزریق واکسن و رعایت شیوه نامه بهداشتی است که این روند باید همچنان استمرار داشته باشد.

وی افزود: تسریع در پوشش واکسن عمومی به ویژه دانش آموزان باید توسط دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش استان در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار ایلام با قدردانی از تلاش و فداکاری کادر بهداشت درمان و همه دست اندرکاران مقابله با کرونا گفت: تنها راه قطع انتقال زنجیره کرونا، تزریق واکسن، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

فتاحی با اشاره به بازگشایی مدارس، تاکید کرد: طبق گزارش های رسیده تعدادی از مدارس استان از تجهیزات و تهویه مناسب برخوردار نیستند که لازم است این موضوع در اسرع وقت توسط آموزش و پرورش استان پیگیری و برطرف شود.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش همچنین برای حفظ سلامت دانش آموزان تمامی پروتکل های و دستورالعمل های که وزارت بهداشت در خصوص بازگشایی مدارس ابلاغ کرده را بصورت دقیق رعایت کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام همچنین با اشاره به شیوع سویه جدید کرونا تحت عنوان "او میکرون " افزود: همه باید پروتکل ها را رعایت کنیم و کنترل ورودی ها و قرنطینه در مرزها در دستور کار قرار گیرد.

فتاحی در ادامه با انتقاد از میزان تزریق واکسن کرونا دانش آموزان در برخی شهرستان ها، گفت: همه فرمانداران و اعضای ستاد کرونا شهرستان هایی که درصد تزریق واکسن دانش آموزان در آن کم است، شبانه روز تلاش کنند این درصد پوشش واکسن دانش آموزی را افزایش دهند.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام واکسن کرونا استانداری ایلام ایلام واکسن کرونا تزریق واکسن دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد

 رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: خودرو سنگین که راننده آن تخلفات پرخطر و ناهنجاری اجتماعی خود را در فضای مجازی انتشار می‌داد با رصد هوشمندانه کارشناسان این پلیس شناسایی و توقیف شد.

سرهنگ مهدی نیکبخت  در رابطه با جزئیات این خبر گفت: در پی رصد و پایش اطلاعاتی کارشناسان پلیس سایبری استان، صفحه مجازی مربوط به یک شهروند که اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌هایی با تخلفات سرعت و سبقت غیرمجاز، سبقت از سمت راست خودرو‌های سواری، استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی، رانندگی همسر وی با وضعیت نامناسب و رها نمودن فرمان هنگام رانندگی و رقصیدن می‌کرد، شناسایی و تحت پیگرد قرار گرفت.

وی گفت:با بدست آمدن این اطلاعات شناسایی راننده خلافکاردررصد هوشمندانه ماموران پلیس راه قرار گرفته و در نهایت با کمک دوربین‌ها و سیستم‌های هوشمند این پلیس با همکاری پلیس راه استان اصفهان موفق به شناسایی خودرو کشنده رنو T نیوفیس شده و با هماهنگی قضائی خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه راننده متخلف سابقه دار ضمن انتشار رفتار‌های پرخطرخود در فضای مجازی باعث تضییع حقوق شهروندان نیزمی شده است ، گفت: سایر تخلفات راننده در حال پیگیری و پرونده پس از تشکیل تحویل مرجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهدا کردند
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد هجدهمین دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ است/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهداء کردند