Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-20@02:52:56 GMT

توضیح سازمان لیگ درباره غیبت تماشاگران در دربی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۸۰۵۶

توضیح سازمان لیگ درباره غیبت تماشاگران در دربی

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ توضیحاتی در مورد غیبت تماشاگران در زمان برگزاری دربی پایتخت ارائه کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الله بهمنی درباره بدون تماشاگر برگزار شدن دربی ۹۷ اظهار داشت: در دو بازی قبلی حضور تماشاگران را به شکل آزمایشی انجام دادیم، اما با وجود آنکه باشگاه پرسپولیس در بازی با صنعت نفت آبادان صندلی‌ها را شماره گذاری کرد، هوادارانش فاصله اجتماعی را رعایت نکردند و به هم چسبیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود خود سازمان لیگ قصد تسلط به حضور تماشاگران در ورزشگاه را داشته، توضیح داد: واقعا این گونه نیست. خود تماشاگران باید رعایت کنند تا بتوانیم به مرور زمان مجوز حضور طرفداران بیشتر را در ورزشگاه‌ها بدهیم. خودمان هم از غیبت تماشاگران ضرر می‌کنیم و هرچه طرفداران بیشتر در ورزشگاه باشند درآمد تیم‌ها هم بیشتر است. با غیبت تماشاگران در ورزشگاه روح فوتبال هم خدشه‌دار می‌شود. امیدوارم در بازی‌هایی که فرصت حضور تماشاگران در ورزشگاه فراهم می‌شود پروتکل‌ها را رعایت کنند تا محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونا را نداشته باشیم.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در خصوص دلیل جلوگیری از ورود دوربین ویژه باشگاه استقلال به ورزشگاه آزادی و فیلمبرداری آن از دربی ۹۷ گفت: صدا و سیما به این موضوع اعتراضاتی دارد و دنبال این هستیم که باشگاه استقلال و سازمان لیگ مجوزهای لازم را داشته باشند اما در این مورد هماهنگ می‌کنیم و این کار هم انجام می‌شود. مشغول هماهنگی این موضوع هستیم.

منبع: سایت سازمان لیگ

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو باشگاه استقلال حجت الله بهمنی دربی 97 پرسپولیس فوتبال دربی پایتخت استقلال غیبت تماشاگران سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی برگشت بایرن مونیخ و آرسنال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با حضور پرشور هواداران باواریایی‌ها آغاز شده است.

دور رفت در ورزشگاه امارات با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. در شبی که هواداران بایرن مونیخ به دلیل آتش‌بازی و پرتاب مواد آتش‌زا به درون زمین چمن در دیدارهای قبلی از حضور در ورزشگاه محروم شده بودند و بایرن بدون حضور هوادارانش موفق به کسب تساوی شد.

در همان زمان هواداران باشگاه مونیخی به تصمیمات یوفا اعتراض داشتند و اشتباه داور بازی رفت و نگرفتن پنالتی به سود بایرن باعث شد اعتراضات بایرنی‌ها به یوفا به اوج خود برسد.

در بازی امشب مقابل آرسنال، آنها با بنری جنجالی به یوفا پاسخ دادند. این هواداران که آتش‌بازی معروف‌شان را در این بازی هم اجرا کردند، در این بنر خطاب به یوفا نوشتند: «ما هم تو را دوست نداریم، حذف یوفا! از استادیوم ما برو بیرون.»

دیگر خبرها

  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • ملوان از سپاهان مخفی شد
  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • تاکید بر دوری از حاشیه‌ها در دیدارهای لیگ برتر بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر