Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بیمه رازی به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آذر روز بیمه،‌ پیامی صادر کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه رازی، متن پیام دکتر علی جباری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
13 آذر ماه فرارسید و بار دیگر صنعت بیمه در مرکز توجهات قرار گرفت. امروز موضوع «بیمه» و واگذاری ریسک، دیگر یک امر شعاری نیست و همه به اهمیت آن پی برده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکان کوچکترین دارایی ها تا صاحبان بزرگترین کارخانه ها، همه به دنبال بیمه کردن سرمایه خود برای جلوگیری از تحمل زیان های احتمالی هستند.
کشور ما نیز طی سال های اخیر در صنعت بیمه، پیشرفت های بزرگی را تجربه کرده که این نشان دهنده آگاهی مردم نسبت به فواید بیمه و نیز توجه سیاست گذاران به توسعه این ابزار اقتصادی است.
شرکت بیمه رازی نیز به عنوان یکی از بازیگران اصلی این صنعت،‌ اکنون دوران تحول جدی خود را آغاز کرده است و با سرعت به سمت فتح قله های هدف گذاری شده پیش می رود.
توسعه شبکه فروش، افزایش سرمایه قابل توجه، مانع زدایی از فرایندهای بیمه گری و نیز کمک به افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه، نتایج چشمگیری در کوتاه مدت به همراه داشته و در میان مدت نیز آثار قابل اعتنایی در عملکرد شرکت به جا خواهد گذاشت.
اینجانب با تاکید بر لزوم رعایت اخلاق حرفه ای، جلوگیری از هرگونه انحراف در عملیات بیمه گری و توجه ویژه به بازارهای بالقوه، آینده درخشانی را برای شرکت بیمه رازی نوید می دهم و از همه ذینفعان می خواهم ما را در رسیدن به اهداف عالی شرکت یاری کنند.
اکنون با اتکا به شبکه فروش توانمند، کارکنان ستادی پر تلاش و بیمه گزاران محترم شرکت، فرارسیدن این روز را به همه ذینفعان صنعت بیمه و نیز شرکت بیمه رازی تبریک عرض می کنم و از خدای متعال برای همگان توفیق طلب دارم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت بیمه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین و روز ارتش را به دلاور مردان ارتشی تبریک گفت.
در متن پیام تبریک سردار یحیی الهی به مناسبت روز ارتش آمده است: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور یکی از رخداد‌های ماندگار و الهام بخش در تاریخ انقلاب اسلامی است، روز ارتش حماسه بزرگ مردانی را یادآوری می‌کند که با عشق و ارادت به حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، ندای استقلال را با تمام وجود فریاد زدند.
۲۹ فروردین یادآور رشادت‌های بزرگ مردانی است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند، درود خداوند بر ارتش غیور ایران، این سرود‌های سرافراز وادی عشق، این آیه‌های پر شکوه رزم و ایثار که مایه سربلندی کشور هستند.
اینجانب، ۲۹ فروردین روز ارتش را به همه فرماندهان و کارکنان شجاع و غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آنان، عزت و توفیق روز افزون را مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • تبریک رئیس مجلس به مناسبت فرارسیدن روز ارتش
  • توجه ویژه به منابع انسانی و توانمند سازی کارکنان از مهمترین برنامه‌های سال جاری خواهد بود
  • پیام معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی بمناسبت روز ملی منابع انسانی