Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ امروز خبری از وزارت تعاون منتشر رسید که با حکم مدیرعامل بانک رفاه کارگران؛ «سرپرست شرکت پتروشیمی امیرکبیر» منصوب شد.

با حکم مدیرعامل بانک رفاه کارگران «یدالله مصدقی فرد»به عنوان سرپرست شرکت پتروشیمی امیرکبیر منصوب شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در متن حکم اسماعیل لله گانی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این حکم، به عنوان «سرپرست شرکت پتروشیمی امیرکبیر» منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 امید است با استعانت از خداوند متعال ضمن بهره گیری از تمامی امکانات و استعدادهای موجود با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور بانک در راستای اهداف راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای موفق و موید باشید.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پتروشیمی امیرکبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با صدور حکمی «زینب عزیزپور» را به عنوان سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی استان منصوب کرد.

گفتنی است، زینب عزیزپور دانش آموخته رشته علم اطلاعات و دانش شناسی در مقطع کارشناسی ارشد بوده و هم اکنون ریاست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شفت را نیز عهده دار است.

کد خبر 6079751

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد؛ از این جیب به آن جیب
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس
  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد
  • سرمایه‌داران بزرگ برای خرید استقلال پیشقدم شدند؛ خریداران استقلال چه شرکت‌هایی هستند؟
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • کربکندی: مورایس بدش نمی‌آید او را برکنار کنند/ سپاهان یک تیم معمولی شده و سکوت مدیرانش عجیب است
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران
  • انتصابات جدید شهردار تهران در سه بخش مدیریت شهری