Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقشه راه توسعه ناوگان ریلی معدنی با هدف توسعه مسیرهای ریلی مرتبط با معدن و صنایع معدنی، با مشارکت ایمیدرو، ایدرو و شرکت راه آهن به زودی رونمایی می شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، رئیس هیات عامل ایمیدرو در نشست هم اندیشی توسعه ریلی معدنی که با حضور میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن ایران و محسن صالحی نیا رئیس هیات عامل ایدرو برگزار شد، افزود: ایمیدرو آماده گسترش همکاری ها برای توسعه حمل و نقل ریلی است و به طور حتم این رویکرد علاوه بر خدمت رسانی به عموم مردم، حمل بار صنایع معدنی را تسهیل و سرعت خواهد بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجیه الله جعفری افزود: در این راستا، کارگروه مشترکی بین سازمان های ذیربط و با تمرکز بر بهره مندی از ظرفیت های داخلی تشکیل شده است، تا اهداف توسعه ای بیش از پیش سرعت یابد.

وی گفت: نقشه راه توسعه ناوگان ریلی معدنی در دستور کار است و نقشه راه ما، برای پیشبرد برنامه ها محسوب می شود. در نقشه راه فوق، ایمیدرو و شرکت راه آهن حوزه توسعه ریلی را بر عهده دارند و ایدرو در بخش ساخت لوکوموتیو مشارکت خواهد داشت.

نقشه راه توسعه ناوگان ریلی معدنی ؛ نقشه راه توسعه مسیرهای ریلی صنایع معدنی

در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت راه آهن طی سخنانی گفت: یکی از عناصر مهم توسعه، حمل و نقل است که طبق بند 24 سیاست‌های برنامه ششم توسعه ابلاغی مقام معظم رهبری، اولویت با حمل و نقل ریلی است.

میعاد صالحی افزود: توسعه خطوط، لوکوموتیو و واگن های باری، برنامه های ما در مشارکت با ایمیدرو و ایدرو است و در این زمینه توسعه مسیرهای ریلی مرتبط با صنایع معدنی در قالب نقشه راه توسعه ناوگان ریلی معدنی تهیه و سپس وارد فاز اجرا می شویم.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت راه آهن صنایع معدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صائبی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری نشست مشترک با معاونت سازمان بوستان‌های شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و اظهار کرد: این نشست به منظور هم فکری در خصوص برنامه‌های مشترک در حوزه توسعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استان تهران برگزار شد.

مشاور استاندار تهران با تاکید بر ضرورت گسترش تعاملات و همکاری‌های علمی و تحقیقاتی استانداری با مراکز علمی، بازدیدها و همکاری‌های تحقیقاتی را مهم دانست و عنوان کرد: در این زمینه بهره مندی از توان تجربی و نیروی انسانی طرفین برای انجام طرح‌های مطالعاتی تحقیقاتی راهگشا خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران بر ضرورت برنامه ریزی های مطلوب در حوزه توسعه فرهنگی، اجتماعی و سلامت استان تهران تاکید کرد و گفت: به طور کلی، توسعه، رشد تدریجی برای رسیدن به پیشرفت را یادآوری می‌کند، لذا ما می‌توانیم با برنامه ریزی های صحیح، همکاری و تعاملات مشترک ویژه، اتفاقات مطلوبی را در این بخش رقم بزنیم.

صائبی از آمادگی استانداری تهران برای انعقاد تفاهم نامه همکاری درحوزه نیازهای مشترک فرهنگی، اجتماعی و سلامت در پایتخت خبر داد.

کد خبر 6087141

دیگر خبرها

  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران