Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در نشست خبری با موضوع "حراج حضوری سازمان اموال تملیکی" گفت: مشکل اصلی سازمان اموال تملیکی به ساختار و نیروی انسانی بر می گردد که قانون آن مربوط به سال ۱۳۷۰ است و بعد از دستور رئیس جمهور درخصوص رسیدگی به سازمان اموال تملیکی، اقدامات اصلاحی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یکی از مشکلات دیگر سازمان اموال تملیکی این است که اگر کالاها انهدامی نباشند، فروش آن ها به قصد صادرات نیاز به اسناد منشا دارند که طبق مقررات فعلی با مشکل مواجه است و عمدتا این کالاها نمی توانند اسناد منشا را بگیرند. در سازمان اموال تملیکی، شورای تحول تشکیل شده و برنامه تحول نیز نوشته شده و یکی از مهم ترین برنامه های آن، هوشمندسازی و سامانه جامع اموال تملیکی است که هنوز بهره کافی از آن نبرده شده است.

اجتهادی گفت: بزرگترین حراج حضوری سازمان در تاریخ ۲۰ آذر ماه انجام خواهد شد و عمده آن نیز، فروش مذاکره ای است. یعنی کالاهایی که استانداردهای لازم را دارند و به دستگاه های حمایتی مانند کمیته امداد به فروش می رسد. تعدادی از کالاهای موجود در تهران، ماینر هستند که با وجود صادر شدن رای برائت نسبت به آن ها، اما همچنان در انبارها هستند.

او گفت: سهم فروش سازمان از بودجه، ۱ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بوده که از این میزان، ۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان محقق شده و قرار است که تا ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش یابد. اطلاعات مربوط به حقوق و دستمزد کارکنان سازمان نیز در سامانه پاکنا ثبت شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اموال تملیکی حراج اموال تملیکی سازمان اموال تملیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات اولین حراج سکه در سال جدید / فروش ۷۲۱۸ قطعه سکه در دهمین حراج مرکز مبادله ایران

مرکز مبادله ایران اعلام کرد: دهمین حراج سکه طلا در روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۱۳ هزار و ۳۰۲ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده توسط ۴۵۹۹ شرکت کننده، ۴۶۷۵ قطعه با میانگین قیمت ۱۴ میلیون و ۱۱۶ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.
 
همچنین، از مجموع ۵۳۱۶ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده از سوی ۲۲۰۰ شرکت کننده، ۱۰۱۶ قطعه با میانگین قیمت ۲۳ میلیون و ۶۴۴ هزار تومان تخصیص داده شد.
 
در حراج سکه تمام نیز ۳۵۴۴ شرکت کننده، ۱۰ هزار و ۷۶۸ قطعه سکه را ثبت سفارش کردند که ۱۵۲۷ قطعه با میانگین قیمت ۴۱ میلیون و ۶۸ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.
 
تاکنون و در مجموع ۱۰ حراج برگزار شده جمعا ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

tags # قیمت طلا ، قیمت سکه سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد
  • گلایه رئیس سازمان غذاودارو از فروش اقلام غیرمجاز در عطاری‌ها
  • فروش ۲۵۲ کیلو در حراج امروز+قیمت
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • هجدهمین حراج حضوری شمش طلا با ۳۵۰ میلیون تومان وجه الضمان
  • جزییات اولین حراج سکه در سال جدید / فروش ۷۲۱۸ قطعه سکه در دهمین حراج مرکز مبادله ایران
  • اپل دیگر بزرگترین سازنده گوشی جهان نیست
  • کشف بیش از ۶۰ تن اموال قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • فروش ۲۲۰۹ کیلو طلا در ۱۷ حراج/ فردا حراج بعدی برگزار می‌شود
  • سقوط اپل از جایگاه بزرگترین سازنده گوشی جهان