Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر تهران مجدداً بر برگزاری تمام نمایشگاه‌ها در محل نمایشگاه شهر آفتاب تأکید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مهدی چمران در پایان جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز به مناسبت روز معلولان 3 تن از نماینده‌های معلولان به صحن شورا دعوت شدند و پیشنهادات و نظرات خود را در یک فرصت کوتاه بیان کردند و قرار شد که پیشنهادات آنها به صورت کتبی ارائه شود و ما آنها را مد نظر قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تذکراتی در موضوعات مختلفی مطرح شد و همه آنها قابل بحث و بررسی است که برای شهردار ارسال خواهد شد از جمله نحوه انتصابات و قانون تذکرات که اگر مشکلی در این خصوص باشد حل شود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: ما یک کمیته‌ای داریم که در ارتباط با شرایط سخت کرونا تصمیماتی بگیرند و بسته‌های پیشنهادی را ارائه بدهند که دو نفر از آقایان (کاشانی و مظفر) برای این کمیته انتخاب شدند.

چمران در ادامه با موضوع انتصابات تاکید کرد: هر انتصاباتی شرایطی دارد و باید رعایت شود و چنانچه رعایت نشود شورا تذکر خواهد داد و شهرداری نیز شرایطی را اضافه بر آن ابلاغ کرده است که دوستان گفتند این شرایط اشاره شده با قوانین و مقررات مغایرت دارد و قرار شد ما این موضوع را به شهرداری ارجاع بدهیم و چنانچه مغایرت دارد اصلاح بکنند.

وی در ادامه با اشاره به تعطیلی نمایشگاه بین‌المللی تهران تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که نمایشگاه‌ها در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شود و‌ آلودگی هوایی که به تبع آن در پایتخت ایجاد می شود برطرف شود.

بر اساس این گزارش، ناصر امانی نیز در جریان برگزاری بیست و نهمین جلسه شورای شهر تهران ضمن قدردانی از حضور آیت‌الله رئیسی در محله هرندی اظهار کرد: این نخستین بار است که یک رئیس جمهور از یک محله آسیب‌دیده و کم برخوردار به صورت سرزده بازدید می‌کند.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهور در این محله خاطرنشان کرد: دو پیشنهاد در ارتباط با حضور رئیس جمهور در محله هرندی دارم؛ یکی اینکه اعتبار ویژه‌ای در بودجه سال آینده کشور برای محله هرندی پیش‌بینی شود و دوم اینکه موضوع هرندی و آسیب‌های اجتماعی آن در شورای عالی اجتماعی کشور در دستور کار قرار بگیرد تا مردم احساس کنند حضور رئیس جمهور در این محله نتیجه عملی هم در بر داشته است.

امانی اظهار امیدواری کرد که حضور رئیس جمهور در محله هرندی منشاء خیر بشود و آسیب‌های اجتماعی این محله برطرف شود.

این عضو شورای شهر تهران گفت: البته شورا هم عنایت ویژه‌ای را در بودجه در ارتباط با محله هرندی خواهد داشت.

واکنش عضو شورای شهر تهران به عدم وجود آسانسور در برخی از ایستگاه‌های مترو

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران شورای شهر تهران حضور رئیس جمهور شورای شهر تهران محله هرندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۶۵۴ شعبه اخذ رای در کرمانشاه برای انتخابات دور دوم مجلس

علی شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه برای مشخص شدن ۲ نماینده دیگر مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

وی افزود: برای کسب این ۲ کرسی، ۴ کاندیدا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس مفاد قانونی در دور دوم انتخابات می‌توان تعداد شعب اخذ رأی را تا ۳۰ درصد نسبت به دور الو کاهش داد، اما در ستاد انتخابات مقرر شد تعداد شعب همان ۶۵۴ شعبه که در دور اول انتخابات وظیفه اخذ رأی از کرمانشاهیان را داشتند برپا شود.

وی ادامه داد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6082916

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس دانشگاه چمران اهواز
  • برپایی نمایشگاه اطلاع رسانی هفته سلامت در خراسان‌شمالی
  • برپایی نخستین نمایشگاه «خطاشی» در شهرستان لنگرود
  • برپایی نمایشگاه آثار فرهنگی قرآنی «روایت باران» در فرهنگسرای نیاوران
  • برپایی ۶۵۴ شعبه اخذ رای در کرمانشاه برای انتخابات دور دوم مجلس
  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • رفع معارضین پروژه شاخه غربی پروژه یادگار امام(ره) در حال اتمام است + فیلم
  • ورود واگن‌های وارداتی به تهران به اما و اگر رسید
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد