Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهنام بانی، خواننده موسیقی پاپ ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ آذر در تالار هتل لاله پارک تبریز کنسرت خواهد داشت. کنسرتی با کف و سقف بلیت ۱۲۰ تا ۱۶۰ هزار تومان و تنها با استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت سالن که همه بلیت‌های آن به فروش رفته یا اصطلاحا سولداوت شده است.  

این اتفاق در حالی رخ داده که روز چهارشنبه ۱۰ آذر، محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری، از امکان استفاده از صددرصدِ ظرفیت سالن‌ها خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین ارتباط، محمد حاتم‌پور، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری آوای فروهر در گفت‌وگو با خبرآنلاین ضمن اعلام این خبر که بلیت کنسرت بهنام بانی با استفاده از همان ۵۰ درصد ظرفیت فروخته شده است، در جواب این سوال که چه تعداد بلیت فروخته‌اند، چنین گفت: «ما سال‌های گذشته که در این سالن کنسرت می‌گذاشتم، ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ صندلی در اختیار داشتیم و هم‌اکنون مجوزی که گرفتیم ۴۸۰ صندلی قابل فروش در هر نوبت اجرا بود و با احتساب بلیت‌های مهمان ۴۲۰ تا ۴۳۰ صندلی با متوسط قیمت بلیت ۱۵۰ هزار تومان در اختیار داشتیم که با احتساب قیمت بلیت هواپیما، هتل، اقامت گروه، ناهار، شام، پذیرایی، کامیون‌هایی که سیستم نور و صوت را می‌بَرَند و برمی‌گردانند، اپراتورها، نوازنده‌ها و... می‌بینید که هزینه‌هایمان را درنمی‌آوریم و برگزاری این کنسرت صرفا کاری دلی است تا حرکتِ متوقف‌شده دوباره از سر گرفته شود.» 

او همچنین تاکید کرد: «من به عنوان مدیربرنامه این رویداد، از برگزاری کنسرت در تبریز با قیمت بلیت ۱۲۰ تا ۱۶۰ هزار تومان و با استفاده از تنها ۵۰ درصد ظرفیت سالن، هیچ سودی نداشته‌ام.» 

متن کامل این گزارش را در بهنام بانی و بلیت‌های ۱۵۰ هزار تومانیِ کنسرت؛ ضرر می‌دهد اما می‌خواند! بخوانید. 

۵۷۲۵۹   

کد خبر 1579648

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بهنام بانی موسیقی موسیقی پاپ کنسرت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهنام بانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار

تین نیوز

با گذشت نزدیک به یک سال از آخرین دور افزایش قیمت بلیت هواپیما، تعیین زمان و میزان تغییر بلیت، بار دیگر به تصمیم ستاد تنظیم بازار موکول شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اردیبهشت ماه سال گذشته بود که به دنبال درخواست شرکت های هواپیمایی برای افزایش قیمت بلیت و در حالی که این شرکت ها درخواست افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت را داشتند، با تصمیم ستاد تنظیم بازار، قیمت بلیت هواپیما برای پروازهای داخلی  به طور میانگین ۲۹ درصد افزایش یافت.

البته مناقشه درباره قیمت بلیت هواپیما به ماه های پیش از این تاریخ برمی گشت؛ زمانی که سازمان هواپیمایی از آذرماه از درخواست ایرلاین ها برای  تغییر بلیت با توجه به افزایش نرخ ارز  خبر داده بود و حتی در برهه ای هم ایرلاین ها با استناد به  آزادسازی نرخ بلیت در قانون پنجم توسعه،  قیمت ها را تغییر دادند؛ اما پس از آن اعلام شد که شرکت ها باید صبر کنند تا افزایش قیمت به تصویب ستاد تنظیم بازار برسد.

با گذشت نزدیک به یک سال از زمان آخرین تغییرات رسمی در قیمت بلیت هواپیما، این موضوع بار دیگر مطرح شده است و بار دیگر شرکت ها درخواست افزایش قیمت بلیت را دارند و در مواردی حتی به صورت غیررسمی هم افزایش نرخ بلیت از سوی برخی شرکت های هواپیمایی دیده می شود، با وجود این همچون سال گذشته، هرگونه تغییر قیمت بلیت به تصمیم ستاد تنظیم بازار موکول شده است.

در این خصوص محمد محمدی بخش - رئیس سازمان هواپیمایی کشوری - ۲۰ فروردین ماه درباره  تصمیم گیری برای تعیین قیمت جدید بلیت هواپیما  گفته بود: درباره قیمت بلیت رای دیوان عدالت اداری مبنای تصمیم گیری خواهد بود و منتظر تعیین تکلیف دیوان عدالت اداری هستیم و برای سال ١۴٠٣ قیمت ها تعیین شده که اگر تصویب شد اعلام خواهد شد.

البته پس از آن اخباری مبنی بر افزایش قیمت بلیت هواپیما در فاصله دو هفته ای و تا پایان فروردین منتشر شد، اما سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که این قید زمانی برای تغییر قیمت بلیت صحت ندارد و تصمیم گیری برای قیمت بلیت  منوط به جلسه ستاد تنظیم بازار است.

تغییر قیمت بلیت هواپیما منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار

در این خصوص احسان خاندوزی -وزیر اقتصاد- به تازگی درباره  قیمت بلیت هواپیما،  گفت که هنوز رای دیوان عدالت اداری درباره قیمت گذاری های بلیت هواپیما نهایی نشده و تا زمانی که ابلاغ شود همچنان ستاد تنظیم بازار تصمیم گیرنده اصلی در این زمینه است.

به گفته او، قیمت بلیت هواپیما در شورای عالی بررسی و به ستاد تنظیم بازار ارسال شده است و باید منتظر ماند تا ستاد تنظیم بازار در این زمینه تصمیم گیری کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • توضیحات وزیر فرهنگ درباره بنیاد پویانمایی و قیمت بلیط کنسرت
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!
  • رابطه بهنام بانی با مافیای زباله شهر تهران چیست؟ + عکس
  • کمیته شورای امنیت درباره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به اجماع نرسید
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • لزوم استفاده بهینه از ظرفیت سالن اجلاس در اصفهان
  • ممنوعیت فروش چارتری بلیت هواپیما در اربعین ۱۴۰۳