Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا مصری در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه 14 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان شما در ماده 112 قانون برنامه ششم برای مناطق جنگی یک فوق‌العاده را معین کردید که این فوق‌العاده در اختیار عزیزان دستگاه‌های اجرایی در مناطق جنگی قرار بگیرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت وقت برای کارکنان دستگاه اجرایی این امر را عملیاتی کرد؛ یعنی از بالاترین مقام اجرایی مثل استاندار، فرماندار، بخشدار و مدیران کل تا پایین سطح سازمانی از این فوق‌العاده برخوردار شدند، اما متأسفانه در دولت تبعیض با گذشت 5 سال از اجرای این قانون در مورد دو قشر ماده 112 قانون برنامه ششم اجرا نشد؛ قشر اول نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بودند، کسانی که شبانه روز از مرزهای ما دفاع و صیانت می‌کنند و حق مسلم آنها بود که اولین گروه برخوردار از این فوق‌العاده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 5 سال است که در حق نیروهای مسلح در استان‌های واقع در مناطق جنگی اعم از نیروهای هوایی، دریایی و زمینی، اعم از ارتش و نیروی انتظامی ظلم می‌شود. دولت برای همه این مصوبه را اجرا کرد به غیر از نیروهای مسلح که این ظلم بَیّن و آشکار است.

مصری خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح نمی‌توانند جلوی درب مجلس تحصن کنند و یا به نمایندگان پیامک بزنند. مجلس باید پای قانونی که تصویب می‌کند بایسیتد. این تبعیض قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گروه دوم بازنشستگان بودند، علیرغم اینکه دولت بازی درآورد و مجلس استفساریه را به تصویب رساند و استفساریه مجلس به تایید شورای نگهبان رسید و یک سال است که ابلاغ شده، باز هم این فوق‌العاده به بازنشستگان در مناطق جنگی پرداخت نمی‌شود.

وی افزود: کسانی که حیف و میل‌های آنچنانی داشتند، کسانی که پرونده‌های کرسنت و... با هزاران میلیارد زیان به این مملکت برای ما به ارث گذاشتند، از پرداخت یک فوق‌العاده مناطق جنگی به کسانی که در 50 درجه گرما در مرزهای ما خدمت می‌کنند و همین الان با 40-30 درجه برودت دما در استان‌های مرزی مثل آذربایجان، کرمانشاه و کردستان مشغول خدمت هستند، پرداخت نمی‌شود.

231

کد خبر 1579732

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کرمانشاه نیروهای مسلح ستاد کل نیروهای مسلح فوق العاده مناطق جنگی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح

دریافت 20 MB کد خبر 6085301

دیگر خبرها

  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود
  • فیلم| توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی
  • توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نیروهای مسلح
  • ایران قدرت جهانی