Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نتایج مسابقات امروز بسکتبال NBA‌ پرداختیم.

به گزارش طرفداری، بروکلین نتس و شیکاگو بولز که در این فصل از رقابت ها از تیم های مدعی کنفرانس شرق محسوب می شوند در ورزشگاه بارکلای سنتر واقع در نیویورک به مصاف هم رفتند که در پایان این نبرد تماشایی با پیروزی تیم میهمان یعنی شیکاگو بولز با نتیجه ۱۱۱-۱۰۷ پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زک لوین و دمار دروزن در این بازی به ترتیب ۳۱ و ۲۹ امتیاز آوردند و راه پیروزی تیم شان را در این مسابقه هموار کردند. در سوی مقابل نیز کوین دورانت ۲۸ امتیاز آورد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد. این دومین مصاف دو تیم در این فصل بود که شیکاگو در هردوی آنها موفق بوده است. این پیروزی برای شیکاگو اهمیت زیادی داشت چراکه آنها یک گام دیگر به بروکلین در صدر جدول نزدیک شدند.

گلدن استیت وریرز، بهترین تیم این فصل کنفرانس غرب میزبان سن آنتونیو اسپرز بود و در عین ناباوری با نتیجه ۱۱۲-۱۰۷ شکست خورد. سن آنتونیو با هدایت گرگ پاپوویچ این فصل اصلا تیمی مدعی محسوب نمی شود اما آنها در این بازی نمایشی درخشان ارائه کردند و بهترین تیم لیگ را بردند. دریک وایت و دژانته ماری در این مسابقه با ۲۵ و ۲۳ امتیاز بهترین بازیکنان میدان بودند. در تیم گلدن استیت نیز استفن کری ۲۷ امتیاز آورد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد.

در دگیر بازی جذاب امروز شاهد رقابت پورتلند تریل بلیزرز و بوستون سلتیکس بودیم. دیداری که میان دو تیم از کنفرانس های متفاوت برگزار می شد و در پایان یک بازی پر امتیاز این سلتیکس بود که توانست با نتیجه ۱۴۵-۱۱۷ پیروز از زمین بازی خارج شود. جیسون تیتم و دنیس شرودر در این مسابقه فوق العاده ظاهر شدند و هر کدام ۳۱ امتیاز آوردند. در تیم پورتلند نیز در غیاب دیمین لیلارد، سی جی مکالم ۲۴ امتیاز آورد ولی این مقدار امتیاز او برای جلوگیری از یک شکست خانگی برای تیمش کافی نبود.

نتایج سایر مسابقات دنور ناگتس ۹۹-۱۱۳ نیویورک نیکس میامی هیت ۱۲۴-۱۰۲ میلواکی باکس ممفیس گریزلیز ۹۰-۹۷ دالاس موریکس لس آنجلس کلیپرز ۱۰۴-۹۹ ساکرامنتو کینگز

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم

سال 2012 در چنین روزی و از هفته سی و پنجم رقابت های لالیگا اسپانیا فصل 2011/12، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در حالی که رئال مادرید با گل سامی خدیرا در نیمه اول از میزبان پیش افتاده بود،‌ بارسلونا در دقیقه 70 با گل الکسیس سانچز بازی را به تساوی کشاند. این گل اما پایان کار نبود و سه دقیقه بعد، کریستیانو رونالدو با پاس مسوت اوزیل بار دیگر برتری را به رئال مادرید هدیه داد. این بازی در نهایت با نتیجه 2-1 به سود شاگردان ژوزه مورینیو به پایان رسید تا اختلاف دو تیم در جدول به 7 امتیاز برسد. رئال مادرید نهایتا در این فصل با ثبت دو رکورد تاریخی کسب 100 امتیاز و به ثمر رساندن 121 گل در یک فصل،‌ به مقام قهرمانی دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا نیز با 91 امتیاز و 114 گل زده در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

دانلود (35.9MB)

دیگر خبرها

  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد
  • الکلاسیکو؛ نبردی برای تعیین قهرمان لالیگا
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • لیگ NBA| پیروزی دنور مقابل لیکرز/ شکست سنگین سانز مینه‌سوتا