Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،حسن جعفری افزود: مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه برای اطلاع از وضعیت پروازی خود با اطلاعات پرواز با شماره تلفن ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۳۳۱۰۰۰۰۰-٠٥١ تماس بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون پرواز هواپیمایی ایرتور به مقصد مشهد که ساعت ۵ و ٣٠ دقیقه صبح باید انجام می شد و پرواز ساعت ۶ هواپیمایی آتا به مقصد تهران، پرواز ساعت ۶ و ۵ دقیقه تابان به مقصد تهران، پرواز ساعت ۶ و ١۵ دقیقه زاگرس به مقصد چابهار آماده پرواز شده اند اما تا زمان کاهش مه و افزایش دید افقی در فرودگاه مشهد انجام نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفری گفت: با مساعد شدن شرایط جوی پروازهای فرودگاه مشهد از سرگرفته می شود.
فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرتها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پرواز مشهد فرودگاه هاشمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای شرکت انگلیسی به مقصد تل آویو

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت هواپیمایی انگلیسی «ایزی جت» غروب دوشنبه به وقت تهران اعلام کرد که پروازهای خود به مقد تل‌آویو و بلعکس را تا 21 آوریل (یکم اردیبهشت) به دلیل نگرانی‌های ایمنی پس از حمله ایران پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل متوقف می‌کند.

به گزارش «خبرگزاری فرانسه» این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «ایمنی و امنیت مسافران و خدمه بالاترین اولویت ایزی جت است.»

ایران روز یکشنبه در پاسخ به حمله تروریستی اسرائیل به ساختمان کنسولی خود در «دمشق» که به شهادت شماری از شهروندان ایرانی منجر شد، اهدافی در اسرائیل مورد حمله قرار داد.

شماری دیگر از شرکت های هواپیمایی بین‌المللی از جمله ایر کانادا، دلتا، ایبریا و لوفت هانزا نیز پروازهای خود به تل آویو را در روزهای یکشنبه و دوشنبه به حالت تعلیق درآوردند.

کد خبر 844756 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه پرواز 655

دیگر خبرها

  • چه اقداماتی قبل از پرواز و در فرودگاه باید انجام داد؟
  • حمله سپاه به اسرائیل چرا با پهپادهایی که رسیدن‌شان چند ساعت طول کشید، آغاز شد نه موشک هایی که ۱۰ دقیقه ای به مقصد می رسند؟
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • پرواز تهران_بم در فرودگاه کرمان به زمین نشست
  • پرواز تهران_ بم در کرمان به زمین نشست
  • پرواز تهران_ بم در کرمان به رمین نشست
  • چه تعداد زائر تهرانی عازم عربستان می‌شود؟
  • تکذیب شایعه تعطیلی فرودگاه‌ها/ برقراری پرواز از مبدا و مقصد ایران
  • لغو پرواز های شرکت انگلیسی به مقصد تل آویو
  • لغو پروازهای شرکت انگلیسی به مقصد تل آویو