Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ضمن تشکر از شهرداری تهران درخصوص امکان برقراری مجدد پوشش بیمه تکمیلی درمان رانندگان تاکسی خطاب به این عزیزان گفت: به سرعت نسبت به ثبت نام بیمه تکمیلی درمان خود و خانواده اقدام کنید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، میثم مظفر در بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر از شهرداری تهران درخصوص امکان برقراری مجدد پوشش بیمه تکمیلی درمان رانندگان تاکسی شهر تهران گفت: بنظر می رسد چنانچه شهرداری تهران بصورت هوشمند و سراسری و بدون فراخوان ثبت نام ، نسبت به برقراری بیمه تکمیلی درمان تاکسیرانان دارای پروانه مجاز اقدام می کرد، روش مناسب تری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اما از همه تاکسیرانان شهر تهران تقاضا دارم هرچه سریعتر در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام خود و خانواده عزیزشان از طریق سامانه باشگاه رفاهی سازمان تاکسیرانی اقدام نموده و سایر همکاران خدوم خود را نیز نسبت به این امر مطلع نمایند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کمیسیون برنامه و بودجه شهر تهران شهرداری تهران تاکسی شورای اسلامی شهر تهران بیمه تکمیلی بیمه رانندگان تاکسی بیمه تکمیلی درمان شهر تهران ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفته است

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،احمد وحیدی وزیر کشور با استقبال استاندار البرز با هدف بازدید از پروژه پل B۱ و افتتاح پروژه اتوبوس‌های برقی در کرج وارد البرز شد.

احمد وحیدی با حضور در کرج ضمن بازدید از پروژه‌های در دست احداث این شهرستان، از نخستین جایگاه شارژ اتوبوس‌های برقی در کشور بهره‌برداری کرد.

‌وزیر کشور با بیان اینکه تحول عظیم و بزرگی در حوزه حمل و نقل داخلی در کشور در حال انجام است که از شهر کرج این تحول آغاز شده است، اظهار داشت: راه‌اندازی ۴۰ دستگاه اتوبوسی که در کرج از امروز وارد خدمات‌رسانی می‌شود، نقطه آغازین تحول بزرگ و عظیمی در کشور خواهد شد.

وی با اشاره به اعتبار خرید این اتوبوس‌ها اظهار داشت: در ا‌بتدای کار لازم بود که وزارت کشور وارد شده و از طریق یارانه‌هایی که در در اختیار دارد، به شهرداری‌ها کمک کند که شهرداری کرج نخستین شهرداری در این حوزه بود و توانست از این یارانه‌ها استفاده کند.

‌وزیر کشور با بیان اینکه برای شروع به کار این اتوبوس‌ها و زیرساخت‌های آن لازم بود که تولید‌کننده که فروشنده این اتوبوس‌ها‌ست، این اتوبوس‌ها را با قیمت مناسب‌تری در اختیار شهرداری کرج قرار دهد، تصریح کرد: شهرداری کرج هم به نیابت از دولت لازم بود که از یارانه‌ها و تسهیلات این بخش استفا‌ده کند.

وحیدی با بیان اینکه اقدامات لازم برای خرید مناسب از سوی دولت ایجاد شد و شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج نیز به عنوان نخستین شهر از این تسهیلات استفاده کرده و خدمات‌رسانی با این اتوبوس‌ها را در شهر خود آغاز کردند، ادامه داد: شهر کرج که از لحاظ آلودگی هوا در بین شهر‌های پرخطر کشور قرار دارد که می‌بایست از این امکان، استفاده کند؛ الحمدلله با تلاشی که صورت گرفت، امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از جایگاه شارژ این اتوبوس‌ها هستیم.

وزیر کشور با بیان اینکه با بهره‌برداری از جایگاه شارژ اتوبوس‌های برقی عملا فعالیت این اتوبوس‌ها در کرج آغاز شده و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان کرجی هستند، اضافه کرد: تلاش‌ها بر این است تا با اختصاص یارانه و کمک شرکت سازنده بتوان از مزایای اتوبوس‌های برقی در شهر‌های پرجمعیت کشور استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد قطعات اتوبوس‌ها ساخت داخل کشور است و تلاش‌ها برای بومی‌سازی کامل این اتوبوس‌ها ادامه دارد، گفت: در کنار برقی‌سازی اتوبوس‌ها، پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها نیز در دست اقدام قرار گرفته تا بتوانیم از آلودگی زیست محیطی شهر‌ها بکاهیم.

وحیدی با تاکید بر اهتمام دولت و مدیریت شهری کرج برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی البرز از جمله آزاد‌راه شهید سلیمانی کرج خاطرنشان کرد: با تکمیل آزادراه شهید سلیمانی بخش زیادی از ترافیک کلانشهر کرج و استان البرز روان‌سازی خواهد شد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • اظهارات تکمیلی پلیس پایتخت در خصوص فوت یک اراذل سابقه‌دار +فیلم
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفته است
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه برای نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه بابت نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت
  • ترافیک روان در معابر و بزرگراه‌های پایتخت
  • تأکید استاندار لرستان بر تسریع در اجرای طرح ملی مسکن
  • ۸ نکته کلیدی و مهم که باید درباره‌ی بیمه تکمیلی بدانید!
  • لزوم مشارکت شرکت‌های بیمه در ایمن‌سازی معابر شهری و جاده‌ای
  • لزوم مشارکت شرکت‌های بیمه در طرح‌های ایمن‌سازی معابر سطح شهر و جاده‌ای