Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار دو تیم ذوب‌آهن و مس رفسنجان با برتری ۳ بر صفر شاگردان محمد ربیعی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم ذوب‌آهن و مس رفسنجان در قالب هفته هشتم لیگ برتر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود مسی‌ها به پایان رسید تا شاگردان تارتار شکست سنگینی را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار گادوین منشا در دقایق ۸ و ۵۸ و محسن آذرباد در دقیقه ۷۰ برای مسی‌ها گلزنی کردند. شاگردان ربیعی با این پیروزی توانستند سومین پیروزی پیاپی خود را جشن بگیرند و با ۱۴ امتیاز تا رده پنجم صعود کنند.

در مقابل ذوب‌آهنی‌ها با این شکست با ۱۰ امتیاز در رده نهم باقی ماندند.

مهدی تارتار و نیمکت ذوب‌آهن در این دیدار در چند صحنه به عملکرد داوری انتقاد شدیدی داشتند و معتقد بودند داور باید برای این تیم پنالتی می‌گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال مس رفسنجان استانی ورزشی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد خوزستان ۰ - ۱ مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم

درچارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان در ورزشگاه شهدای غدیر میزبان مس رفستجان بود که در نهایت با یک گل شکست خورد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم نیز ۲ تیم تا حدودی محتاطانه بازی می‌کردند تا اینکه در دقیقه ۵۶ سعید واسعی بازیکن مسی‌ها موفق  شد دروازه تیم سابق خود را باز کند.  

شاگردان عبدالله ویسی که چیزی برای از دست دادن نداشتند پس از این گل حملات روی دروازه مسی‌ها را آغاز کردند، اما در پایان نتوانستند به گل برسند تا همچنان روز‌های بد این تیم تمامی نداشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مرحم نویدکیا پس از قبول هدایت مسی ها تاکنون توانسته با این نتایج قابل قبولی کسب کند و مسی ها از رتبه های پایین جدول فاصله گرفته اند.

مس رفسنجان با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد و در رتبه نهم جدول لیگ برتر قرار دارد. فولاد نیز با ۲۱ امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با اونیون برلین
  • فولاد خوزستان ۰ - ۱ مس رفسنجان/ شاگردان نویدکیا با دست پر به خانه برگشتند + فیلم
  • پیروزی مس برابر شاگردان ویسی با گلزنی بازیکن مازاد فولاد!
  • غول کش علیه جواد نکو و شاگردانش
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • برد ناپلئونی زردها در دربی اصفهان/خواب عمیق ربیعی برای پیروزی
  • واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب شاگردان نویدکیا!