Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،مهرداد علی پناه ،مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد گفت: پس از تماس تلفنی رانندگان عبوری با سامانه ۱۲۵ و اعلام خبر حریق تریلی در پمپ بنزین ابتدای جاده خرم آباد - پلدختر، آتشنشانان ایستگاه شماره ۶ گلدشت غربی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه یک دستگاه تریلی حامل کاه و احشام از قسمت بار در پمپ بنزین دچار آتش سوزی و کاملا شعله ور شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ب

علی پناه گفت: قبل از رسیدن آتشنشانان، تریلی از پمپ بنزین خارج و قسمت کشنده آن جداسازی شده بود که تیم اعزامی پس از حضور در محل حریق، پس از اطفا با کمک رانندگان حاضر در محل، حدود ۳۰۰ راس گوسفند زنده باقیمانده را تخلیه کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری خرم آباد تلف شدن دام خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۷۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار یحیی الهی گفت: مأموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ایست بازرسی به یک دستگاه کامیون تریلی کشنده حامل یک دستگاه لودر مشکوک و آن را متوقف کردند که در بررسی مدارک ارائه شده از سوی راننده تریلی مشخص شد، محموله فاقد مدارک قانونی و قاچاق است.

وی افزود: کارشناسان ارزش لودر قاچاق را ۵۰ میلیارد تومان برآورد کردند که به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی لرستان اظهارداشت: در این رابطه یک نفر هم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

سردار الهی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان، طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس تماس بگیرند تا در کمترین زمان ممکن برای شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • واکسیناسیون ۲.۵ میلیون راس دام سبک علیه بیماری آبله
  • شفافیتمون کجا بود؟
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • ۱۴ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در مرز بازرگان کشف شد
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز