Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات انتخابی ایروبیک.استپ استان تهران انتخابی مسابقات کشوری با حضور ۴۰۰ ورزشکار از ۱۵ حوزه شهرستان استان تهران با حضور محمدیان دبیر هیات ورزشهای همگانی استان در رباط کریم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ لیلا پناهی مسئول کمیته ایروبیک.استپ و کانگو جامپ استان تهران در این خصوص گفت: این مسابقات ساعت ۹ صبح با حضور ۴۰۰ ورزشکار  از ۱۵ حوزه شهرستان استان و نظارت مستقیم مریم محمدیان دبیر هیات ورزشهای همگانی استان، عزیزالله رییس انجمن ایروبیک کشوری، اینانلورییس هیات همگانی رباط کریم،مریم حقی بازرس هیات استان درسالن داوودیه رباط کریم آغاز و ساعت ۱۴ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مسابقات ورزشکاران در رده سنی های کودک تا پیشکسوتان در آیتم های ایروبیک. استپ و ماراتن به صورت تیمی و انفرادی با یک دیگر به رقابت پرداختند که در انتها تیم سیب شهر قدس مقام اول ؛تیم  عبدالهی اسلام شهر با سرپرستی عبدالهی مقام دوم را به خود اختصاص داده و به مسابقات کشوری راه یافتند.

پناهی با بیان اینکه در این مسابقات ایده جدید و نویی به کار بردیم و تیم ها همراه با لیدر خود اجرا میکردند گفت: در قسمت ماراتن اجراهای متفاوت و حرفه ای با لیدری مریم عبدی و حدیث قوامی برگزار شد که در انتها ۵ نفر بزرگسال و یک کودک نفرات برتر شناخته شده و لوح سپاس دریافت کردند.

مسئول کمیته ایروبیک استان افزود: تیم نوجوان استان تهران هم با اجرایی خود امادگی شرکت در مسابقات کشوری را اعلام کرده و توانستند به مسابقات کشوری راه یابند.

وی در انتها خاطر نشان کرد: هیات ورزشهای همگانی استان تهران با هدف ارتقای ورزش اسروبیک در بین بانوان و نوجوانان و نشاط جمعی جامعه مسابقات را هرساله در سطح حرفه ای برگزار می نماید.

مسابقات کشوری در بهمن ۱۴۰۰ با حضوررتیم های ایروبیک استانهای مختلف کشور برگزار می گردد.

 

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان تهران پیشکسوتان رقابت جامعه استان تهران استپ رباط کریم مسابقات ايروبيك انتخابی کشور مسابقات کشوری استان تهران رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی بازان حریف خود را شناختند

به گزارش"ورزش سه"، مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور امروز با حضور محمدرضا کشوری فرد دبیرسازمان لیگ، مهرداد شفیعی راد مدیر مسابقات فوتبال ساحلی و نمایندگان ۱۰ باشگاه حاضر در این مسابقات برگزار شد.

کشوری فرد در ابتدای مراسم قرعه کشی ضمن خیر مقدم به باشگاه ها و رسانه های حاضر در مراسم از اهمیت لیگ برتر فوتبال ساحلی و نقش مهم این مسابقات در داشتن تیم ملی فوتبال ساحلی قدرتمند صحبت کرد.

شفیعی راد مدیر مسابقات ساحلی نیز اظهار داشت: لیگ برتر فوتبال ساحلی یکی از پویاترین لیگ های فوتبال ساحلی در جهان است. لیگ برتر آینده در ۱۸ هفته مسابقاتی و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد. مسابقات هفته نخست در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت برگزار می شود.

وی افزود: برای نخستین مرتبه نیز طرح اولیه برگزاری جام حذفی فوتبال ساحلی به هیات رئیسه ارایه شده و قرار است طبق دستور ریاست محترم سازمان لیگ در نخستین جلسه  هیات رئیسه این طرح بررسی  خواهد شد تا مدت برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی کشور از ۶ ماه به ۸ ماه ارتقا پیدا کند. فصل نقل و وانتقالات پیش فصل نیز از ۲۶ اسفند آغاز شده و تا روز ۹ خردادماه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • بین یزدانی و قاسمپور انتخابی برگزار شود
  • شکست تیلور به نفع ایران شد/بین یزدانی وقاسمپور انتخابی برگزار شود
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • برگزاری مسابقات انتخابی تیم ووشو بزرگسالان
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • پیشرفت و توسعه مناطق منفصل شهری در رباط کریم تداوم داشته باشد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی و انتخابی خوزستان