Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@05:59:28 GMT

رئیس رژیم صهیونیستی به امارات دعوت شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۸۳۱۰

رئیس رژیم صهیونیستی به امارات دعوت شد

در حالی که رسانه‌های اسرائیلی شدیدترین انتقادات را به دلیل تلاش ابوظبی برای نزدیکی به تهران ابراز می‌دارند، محمد بن زاید رسما از رئیس رژیم صهیونیستی جهت سفر به امارات دعوت کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم شبکه تلویزیونی کان گزارش داد، محمد بن زاید ولیعهد امارات متحده عربی از یتسحاق هرتزوک رئیس (رژیم) اسرائیل دعوت کرد تا به امارات سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه تلویزیونی عبری زبان به نقل از دفتر هرتزوک خبر داد دعوت مذکور در جریان تماس تلفنی دیروز وی با ولیعهد ابوظبی مطرح شده است.

برخی از صاحبنظران امارات متحده عربی را اسب تروای اسرائیل برای نفوذ به بقیه کشورهای عربی به ویژه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس توصیف می‌کنند.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید تنش با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست

تارنمای «آکسیوس» به نقل از سه منبع خبر داد که وزیر امور خارجه آمریکا امروز در جمع گروهی از رهبران آمریکایی یهودی تاکیده کرده است که تشدید تنش با ایران در راستای منافع ایالات متحده و رژیم صهیونیستی نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تارنمای «آکسیوس» به نقل از سه منبع خبر داد که «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا امروز در جمع گروهی از رهبران آمریکایی یهودی تاکید کرده است که تشدید تنش با ایران در راستای منافع ایالات متحده و رژیم صهیونیستی نیست.

آکسیوس به نقل از یکی از افراد حاضر در جلسه، اعلام کرد که بلینکن به این رهبران نگفته است که رژیم صهیونیستی باید از پاسخ به ایران خودداری کند و تاکید کرده که این تصمیم اسرائیل است.

این منبع به آکسیوس گفت که «اما پیام او [بلینکن] این بود که تا حد امکان هوشمند، راهبردی و محدود باشید.»

به گفته ۲ نفری که در جلسه حضور داشتند، بلینکن گفته است که ما هرگز به اسرائیل نمی‌گوییم که چه کار کند و دولت بایدن صرفاً بهترین توصیه را به اسرائیل می‌دهد.

بر اساس این گزارش، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا و چند کشور غربی دیگر که با رژیم صهیونیستی متحدند، از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم می‌خواهند که در اقدام تلافی‌جویانه خود علیه ایران که می‌تواند منجر به جنگ منطقه‌ای شود، با عجله و بدون فکر عمل نکند.

یک مقام ارشد آمریکایی به آکسیوس گفت: ارزیابی ایالات متحده این است که ایران به هر حمله مهم و آشکار اسرائیل به خاک ایران با دور جدیدی از حملات موشکی و پهپادی پاسخ خواهد داد.

وزیر امور خارجه آمریکا دیروز (دوشنبه) نیز اظهار کرد که ایالات متحده ۳۶ ساعت گذشته را صرف «هماهنگی یک پاسخ دیپلماتیک به منظور جلوگیری از تشدید تنش‌ها» پس از پاسخ موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل کرده است.

وی با ادعای اینکه «آمریکا به دنبال تشدید تنش‌ها نیست»، گفت: ما [همچنان] به دفاع از اسرائیل ادامه می‌دهیم و از کارمندان خود در منطقه محافظت می‌کنیم.

از سوی دیگر، بایدن پیشتر به نتانیاهو اعلام کرد که ایالات متحده در اقدامات تهاجمی علیه ایران شرکت نخواهد کرد.

کد خبر 745282

دیگر خبرها

  • جزائر الیاسات؛ چالش مرزی عربستان سعودی با امارات
  • سیل و طوفان امارات و عمان را زیر آب برد + عکس
  • سیل امارات و عمان را زیر آب برد + عکس
  • تاکید امیرقطر و ولیعهد عربستان سعودی بر جلوگیری از تنش در منطقه
  • سورپرایز شهروندان دبی؛ روز کاملا به شب تبدیل شده است! | فیلم
  • تشدید تنش با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست
  • وزیر انرژی رژیم صهیونیستی به دبی سفر کرد
  • ‏22 سال بعد از قهرمانی با فرهاد: جنگ دولتی‌ترین‌های آسیا
  • عربستان علیه امارات به سازمان ملل شکایت کرد
  • جلسه کابینه جنگ اسرائیل بی‌نتیجه پایان یافت