Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@14:38:18 GMT

بازگشت تماشاگران به ورزشگاه ها در روزهای آینده

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۴۸۳۴۸

بازگشت تماشاگران به ورزشگاه ها در روزهای آینده

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر غلامرضا نوروزی عصر یکشنبه در حاشیه مجمع هیأت پزشکی ورزشی فارس در جمع خبرنگاران، گفت: حضور تماشاگران در ورزش یکی از نیازهای اساسی هست که فدراسیون پزشکی ورزشی از مدت‌ها قبل و به خصوص از زمانی که واکسیناسیون به صورت گسترده انجام شده پیگیر این موضوع است.

وی افزود: پیشنهاد کرده‌ایم که طبق قوانینی تعداد مشخصی از تماشاگران از این پس بتوانند در رقابت‌های ورزشی حضور داشته باشند، اما این امر نیاز به ساختاری هست که سامانه هوشمندی توسط وزارت بهداشت در حال طراحی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی بیان کرد: خوشبینم در چند روز آینده بتوانیم با تدابیری که اندیشیده می‌شود و دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا شاهد بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها باشیم.

کد خبر 5368464

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا نوروزی فدراسیون پزشکی ورزشی ویروس کرونا تماشاگران فوتبال بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه معلولان واکسن کرونا گرگان عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران ایلام آلودگی هوا شیوع کرونا بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ فروردین

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

بوکس جاده ابریشم؛ طهماسبی سومین برنز را قطعی کرد بوکسور وزن ۷۱ کیلوگرم ایران با صعود به نیمه‌نهایی مسابقات جاده ابریشم، سومین مدال تیم کشورمان را قطعی کرد.     انتصاب سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی را منصوب کرد.     شیراز، میزبان رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا شیراز به عنوان میزبان دهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا انتخاب شد.     جریمه سنگین دلاری فدراسیون کشتی ایران اتحادیه جهانی کشتی پس از تایید دوپینگ ۲ کشتی گیر رده سنی نوجوانان و جوانان که در سال‌های گذشته انجام شده است، فدراسیون کشتی را جریمه سنگین دلاری کرد.     بوکس جاده ابریشم؛ برتری پرویزی و ریگی، ۲ نشان برنز قطعی شد مهدی پرویزی و مصطفی ریگی با برتری مقابل حریفان، نشان برنز خود را در مسابقات بوکس جاده ابریشم قطعی کردند.  

دیگر خبرها

  • تا چند روز آینده زنجان بارشی در زنجان رخ نمی‌دهد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • مسافران نوروزی بازگشت خود را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • پیش‌بینی هواشناسی برای روزهای آینده؛ هوا تا کی بارانی می‌ماند؟
  • لیگ لبنان هم وی ای آر آورد
  • کاخ سفید: نشانه‌ای از حمله اسرائیل به رفح در روزهای آینده دیده نمی شود
  • رد شکایت پرسپولیس از بلانکو از سوی کمیته استیناف
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ فروردین