Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج  محمد رضایی عصر امروز در جلسه هماهنگی میزبانی کردستان از کاروان هنری روایت حبیب، اظهار کرد: پاسداشت ایثار و جهاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و انتقال مفاهیم مرتبط با ایثار و شهادت یکی از ضرورت‌های امروز به شمار می‌رود.

وی ضمن تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت زبان هنر در راستای انتقال مفاهیم به نسل جوان و نوجوان، بیان کرد: امروز زبان هنر به دلیل توانمندی‌هایی که دارد باید در تمامی بخش‌ها از جمله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: حضور کاروان روایت حبیب بهترین فرصت برای فضاسازی مناسب انتقال مفاهیم ارزشی به نسل جوان است و انتظار می‌رود که همه مدیران استان از جمله مدیران ادارات و سازمان های متولی امور فرهنگی در این امر مهم مشارکت و همکاری مناسبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید از فرصت حضور کاروان هنری روایت حبیب برای برنامه‌ریزی در راستای گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بهره.برداری شود، افزود: برنامه‌ریزی درست و همچنین تهیه تقویم اجرایی از سوی دیگر سازمان‌های مسئول در این بخش در راستای برگزاری برنامه‌های مناسب یکی از نیازهای ضروری در استان کردستان به شمار می‌رود.

وی از حوزه هنری انقلاب اسلامی در راستای برگزاری روایت حبیب تقدیر کرد و یادآور شد: خوشبختانه حوزه هنری استان کردستان همواره در راستای برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌های فرهنگی و هنری تاثیرگذار پیشگام بوده است و بدون شک برگزاری این برنامه نیز در بالاترین سطح ممکن عملیاتی می‌شود.

در جریان برگزاری این نشست که با حضور شمار زیادی از مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی استان کردستان همراه بود، پیشنهادات برای استقبال مناسب از کاروان هنری روایت حبیب ارائه و مقرر شد که از تمامی ظرفیت‌های استان برای برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های مناسب بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید حاج قاسم کردستان روایت حبیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین اکران مردمی فیلم سینمایی «آسمان غرب» به نویسندگی و کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد شب گذشته ۲ اردیبهشت ماه در پردیس سینمایی لوتوس مال برگزار شد.

در این اکران میلاد کی‌مرام، کریم امینی، کیوان آزاد، یوسف فروتن از بازیگران فیلم و حبیب والی‌نژاد تهیه‌کننده حضور داشتند و جشن تولد میلاد کی‌مرام با همراهی سینمادوستان برگزار شد.

پیش از نمایش فیلم، حبیب والی‌نژاد تهیه‌کننده ضمن خوشامدگویی به مخاطبان بیان کرد: امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید و از سینمای قهرمان‌محور حمایت کنید.

سپس میلاد کی‌مرام در سخنانی اظهار کرد: سال نو را به شما تبریک می‌گویم و خوشحالم که امشب شما را اینجا می‌بینم. آرزو می‌کنم حالِ دلِ مردمِ کشورم همیشه خوب باشد و هرکس باعث آزار شما می‌شود به سزای اعمالش برسد.

وی ادامه داد: از اینکه در این شرایط سخت به سینما می‌آیید و از فیلم‌های این چنینی که اسم آن را سینمای قهرمان محور گذاشته‌ایم و بسیار کم ساخته می‌شود، حمایت می‌کنید، تشکر می‌کنم.

بازیگر نقش خلبان شیرودی در فیلم «آسمان غرب» در پایان خاطرنشان کرد: نیاز است که این فیلم‌ها توسط نسل امروز دیده شود. شاید تا یک جایی بتوان جلوی آن را گرفت، اما سعی و تلاش برای دیده نشدن به جایی نمی‌رسد. قطع به یقین بدانید که این فیلم‌ها دیده می‌شود و به امید خدا و لطف شما در تاریخ می‌ماند.

فیلم سینمایی «آسمان غرب» روایتی قهرمان‌محور از حماسه‌آفرینی شهید علی‌اکبر شیرودی، خلبان کبرای هوانیروز ارتش و گروه هم‌رزمانش را در روز‌های نخست و غافلگیرانه شروع جنگ در غرب کشور برای حفظ وطن به تصویر می‌کشد.

بازیگران این اثر عبارتند از؛ میلاد کی‌مرام، امیرحسین آرمان، نادر فلاح، آرمین رحیمیان، کریم امینی، روح الله زمانی، راهله لطفی، محمدرضا صولتی، پیام اینالوئی، یوسف فروتن، احسان عباسی، صفرمحمدی، کیوان آزاد، مهران میرزایی، احسان صاحب الزمانی، وحید عبدالمجیدی، رامین قربانی، مجتبی واشیان، پرهام غلاملو، سمیه مهری، نیوشا علیپور، امیرحسین شام بیاتی، توران یاقوتی و باحضور افتخاری تورج الوند و نسیم ادبی.

این اکشن هوایی، محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران و پخش این فیلم برعهده موسسه بهمن سبز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در جوار آرامگاه سعدی برپا شد
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • پیش‌بینی برنامه‌های متنوع برای گرامیداشت روز دختر در کردستان
  • قهرمان آزمون ایثار و شهادت از خطه علویان