Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: بودجه مورد نیاز برای تکمیل طرح کتابخانه مرکزی اراک امسال با توجه به پیشرفت فیزیکی بالای این طرح به طور کامل تخصیص می‌یابد.

به گزارش برنا از اراک ، فرزاد مخلص‌الائمه  در جریان بازدید از طرح درحال ساخت کتابخانه مرکزی اراک، افزود: در سفر استانی رئیس جمهوری تکمیل کتابخانه مرکزی به‌عنوان مطالبه بحق مردم اراک مطرح می‌شود تا در سال آینده شاهد راه‌اندازی آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: شهرداری اراک و شورای اسلامی شهر که متشکل از افراد ارزشمندی هستند با تصفیه فوری و یا علی‌الحساب سهم نیم درصد به کتابخانه مرکزی اراک در روند تکمیل این طرح همکاری کنند.

استاندار مرکزی گفت:طرح‌های عقب افتاده، قصه پُرغصه کشور است به‌خصوص طرح کتابخانه مرکزی که در اراک و در محدوده دروازه تهران به کانون طرح‌های عقب افتاده شهری تبدیل شده و موجب نارضایتی و دل نگرانی مردم و مخاطبان است.

مخلص‌الائمه افزود: برنامه کلی در حوزه کتابخانه‌ها این است که شهر اراک به قطب علم و فناوری تبدیل شود، بنابراین حضور یک کتابخانه مرکزی با گستردگی می‌تواند در تحقق این هدف نتیجه‌بخش باشد.

وی اظهار داشت: راه‌اندازی این کتابخانه‌ بستری است تا دوستداران فرهنگ مطالعه کتابخانه‌های شخصی خود را به کتابخانه مرکزی اهدا کرده و سایر علاقه‌مندان به فرهنگ مطالعه را با اشتراک گنجینه کتابشان بهره‌مند کنند.

استاندار مرکزی گفت: پیمانکار این طرح فرهنگی با وجود محدودیت‌ها و تنگناهای اقتصادی که کارفرما با آن مواجه بوده است توانسته از تعطیلی روند عملیات اجرایی آن جلوگیری کند که این مسئله ارزشمند است.

مخلص‌الائمه افزود: برای تکمیل کتابخانه مرکزی از خیران نیز دعوت می‌شود مشارکت کنند تا این طرح فرهنگی به سرعت راه اندازی و در اختیار دوستداران مطالعه قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شورای اسلامی شهر علم و فناوری استاندار مرکزی فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی کتابخانه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران «مست عشق» حسن فتحی به تعویق افتاد

به گزارش قدس آنلاین، آخرین ساخته حسن فتحی که با جمعی از بازیگران مشهور ایرانی و ترک ساخته شده، قرار بود از فردا (29 فروردین ماه ) در سینماهای کشور اکران شود که با تایید علی سرتیپی - پخش‌کننده فیلم- فعلا یک هفته به تعویق افتاده است.

پس از اعلام تاریخ اکران فیلم توسط شورای صنفی نمایش، سرتیپی به ایسنا گفته بود: ابتدا درنظر داشتیم فیلم را از عید فطر (۲۲ فروردین) اکران کنیم اما به ۲۹ فروردین موکول شد چون در حال مذاکره برای اکران همزمان فیلم در ترکیه هستیم.

اما حالا خبر رسیده که اکران فیلم به تعویق افتاده و دلیل مشخصی هم برای آن اعلام نشده است. این فیلم در آخرین مراحل تولید هم کم حاشیه نداشت و در مقطعی شریک ترکیه‌ای فیلم درصد پخش سریالی فیلم بود که با پیگیری‌های حقوقی از آن جلوگیری شد.

دیگر خبرها

  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر
  • اکران «مست عشق» حسن فتحی به تعویق افتاد
  • (ویدئو) نجات کوهنوردان گیر افتاده بالای آلپ
  • ارائه داروی "وارفارین" در سراسر استان مرکزی
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • امانت ۶ هزار کتاب در ماه در کتابخانه مرکزی میبد
  • مشکل تثبیت ارزی کجاست؟/نظارت در مبدا و تکمیل آرایش ارزی
  • وقف در حوزه ترویج مطالعه توسعه فرهنگی را به دنبال دارد
  • خوشحالی مردم استان مرکزی از حمله ایران به رژیم صهیونیستی