Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی بازدار عصر یکشنبه در نشست بررسی وضعیت میگو در استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های پرورش میگو در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های متنوعی در دست اجرا است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گرفته برای افزایش مزارع پرورش میگو در فصل آینده ادامه داد: شیلات برنامه‌هایی را برای پرورش میگو دور از ساحل در استان بوشهر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل شیلات استان بوشهر بیان کرد: در این طرح در اراضی دور از ساحل، آب شور از طریق پمپاژ از دریا به اراضی که شرایط کشاورزی ندارند برای ایجاد مجتمع‌های پرورش میگو منتقل می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی ۲۵ کارگاه تکثیر میگو پرورشی در استان بوشهر تصریح کرد: با راه‌اندازی این کارگاه‌ها در شمال و مرکز استان، بخش زیادی از نیازهای استخر و سایت‌های پرورش میگو تأمین می‌شود.

بازدار سطح زیر کشت میگو پرورشی در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: امسال ۲۸ هزار تن میگو پرورشی در پنج هزار استخر در سطح شش هزار و ۱۰۰ هکتار برداشت و تولید شد.

کد خبر 5368515

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر میگو بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه معلولان واکسن کرونا گرگان عکس استانها ایلام لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا شیوع کرونا بارش باران پرورش میگو استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۴۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره انسانی در ساحل نکا

دریافت 34 MB کد خبر 6081997

دیگر خبرها

  • افزایش مزارع پرورش میگو در خوزستان
  • زنجیره انسانی در ساحل نکا
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • پرورش میگو در ۸ هزار هکتار اراضی ساحلی بوشهر/تولید افزایش می‌یابد
  • قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی منتشر شد
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی ضروری است
  • ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی