Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@02:30:04 GMT

کیلیان امباپه: در تیمی بزرگ بازی خواهم کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۰۰۰۷

کیلیان امباپه: در تیمی بزرگ بازی خواهم کرد

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن مدعی شد در ادامه مسیر در تیمی بزرگ بازی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه تابستان سال گذشته تلاش زیادی برای جدایی از پاری سن ژرمن و انتقال به رئال مادرید داشت، اما در نهایت مدیران باشگاه فرانسوی مجوز این انتقال را صادر نکردند. حالا کیلیان امباپه در مصاحبه ای در مورد احتمال جدایی از پاری سن ژرمن و انتقال به تیمی دیگر در فصل آینده صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کیلیان امباپه گفت: "وقتی در کنار بازیکنانی مانند نیمار و لیونل مسی بازی می‌کنید، این که خودتان را رئیس خطاب کنید رفتاری گستاخانه است. من در شرایط خوبی هستم و تیم نیز خوب کار می کند. ما واقعا به  اینکه رئیس در ترکیب تیم کدام بازیکن است اهمیتی نمی دهیم. هدف این است که هر سه نفر را در شرایط مناسب قرار داشته باشیم.

 

 

من به خودم می گویم وقتی می خواهی بازیکن خاصی باشی، چرا بین گلزنی و ارسال پاس گل یکی را انتخاب می کنی؟ من بهترین پاسور لیگ و همچنین در لیگ قهرمانان هستم و همین کارنامه ثابت می کند من بازیکنی خودخواه نبوده و فقط به دنبال گلزنی نیستم. البته من هنوز هم می توانم بهتر عمل کنم.

 

آگاه هستیم که باید دستاوردهای بزرگی داشته باشیم و وقتی سه بازیکن در این سطح در ترکییب دارید، نمی‌توانید خود را از جمع مدعیان حذف کنید. اما ما باید کاری کنیم که به سود منافع تیمی باشد.

 

احتمال جدایی از پاری سن ژرمن؟ تصمیم گیری آسان نیست. هر اتفاقی رخ دهد من برای یک باشگاه بزرگ بازی خواهم کرد. مردم از من می‌پرسیدند که آیا فصل قبل بابت عدم جدایی خیلی ناامید شدم ... بله، در ابتدا شرایط اینگونه بود، اما من  که در دسته سوم بازی نمی کردم.

 

 

وسواس در مورد دریافت توپ طلا؟ در گذشته اینگونه بودم، اما وقتی عناوین مهمی را در قالب یک تیم به دست می آورید، متوجه می شوید که این دستاورد باعث پیشرفت شما می شود. هر بار که فکر می کردم به تنهایی می توانم همه کار انجام دهم، برنده نشدیم."

پاری سن ژرمن لیونل مسی کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن لیونل مسی کیلیان امباپه کیلیان امباپه پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین

پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان در چارچوب رقابت‌های لیگ یک فرانسه از ساعت ۲۰:۳۰ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پاری سن ژرمن و لوریان امشب _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ یک فرانسه با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز پاری سن ژرمن و لوریان

لیگ یک فرانسه (لوریان - پاری سن ژرمن) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌ ‌

کد خبر 747601

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید