Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@16:06:51 GMT

محاکمه خانم مدیر به اتهام نابینا شدن مشتری

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۵۰۰۳۶

زن جوان که مدیر فروش یک شرکت الکل‌سازی است به اتهام فروش الکل صنعتی به یکی از مشتریانش که منجر به کورشدن چشم او شده بزودی محاکمه خواهد شد.

به گزارش ایران، حدود یک سال قبل مرد جوانی که نابینا شده بود با شکایت به پلیس گفت: چندی قبل از یک زن جوان که خود را مدیر فروش یک شرکت معروف تولید الکل طبی معرفی کرد دو بطری الکل طبی خریدم، وقتی به خانه آمدم آن را با آبمیوه مخلوط کرده و خوردم اما حالم بد شد و از هوش رفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی به هوش آمدم در بیمارستان بودم و خانواده‌ام گفتند که حالم خیلی وخیم بوده و چند روز در کما بوده‌ام. من قبلاً هم الکل طبی خورده بودم اما هرگز این حالت نشده بودم، با این حال وقتی مرخص شدم و به خانه آمدم متوجه شدم چشمانم نمی‌بیند، این بار دوباره به یک بیمارستان تخصصی چشم پزشکی رفتم که درآنجا دکترها گفتند نمی‌توانند کاری برای من بکنند.

مرد ۳۷ ساله ادامه داد: متخصصان چشم پزشکی به من گفتند عصب هر دو چشمم بشدت آسیب دیده و بازگشت بینایی‌ام ممکن نیست. حالا هم به اینجا آمده‌ام تا از آن زن شکایت کنم چون او به من این الکل را فروخته بود.

با این شکایت پرونده در دادسرای جرایم پزشکی تحت رسیدگی قرار گرفت و به دستور بازپرس پرونده شاکی برای بررسی‌های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد و الکلی که مرد جوان مصرف کرده بود نیز برای تعیین درصد طبی بودن آن به آزمایشگاه سازمان غذا و دارو سپرده شد که در آزمایش‌های تخصصی مشخص شد الکل مصرف شده 78 درصد صنعتی بوده است.

با افشای این ماجرا زن جوان بازداشت شد اما ادعا کرد از محتویات الکلی که به این مرد فروخته اطلاعی نداشته است. او گفت: آرش از من الکل خواست و من هم الکل را به او دادم، نمی‌دانستم آرش الکل را برای چه کاری می‌خواهد؛ او به من گفت الکل را برای مصرف خارجی مثل آمپول زدن می‌خواهد، من هم الکل را دادم اگر می‌دانستم برای خوردن می‌خواهد هرگز این‌کار را نمی‌کردم.

در ادامه پزشکی قانونی نیز با تأیید نابینایی مطلق هر دو چشم مرد جوان علت آن را به خاطر مصرف الکل صنعتی دانست. همچنین مأموران در تحقیق از کارخانه تولید الکل دریافتند از اقدام مدیر فروش شرکت بی‌اطلاع بوده‌اند و الکلی که به‌عنوان الکل طبی فروخته شده کاملاً صنعتی بوده است و مدیر فروش از این موضوع اطلاع داشته است.

به این ترتیب کیفرخواست علیه زن جوان به اتهام کور کردن هر دو چشم قربانی و دخالت در امور دارویی صادر و پرونده وی برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی کوهرنگ محاکمه اتهام نابینا آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی کوهرنگ مدیر فروش الکل طبی زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون سراسری در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: آزمون سراسری در شهرستان پلدشت همزمان با سراسر  ایران از تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در گروه های هنر و زبان های خارجه، ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی برگزار می شود.

 گنجی زاده در خصوصپلدشت  آمار دانش آموزان شرکت کرده در گروه های آزمایشی مختلف گفت : در گروه  آزمایشی ریاضی ۲ داوطلب خانم و  یک داوطلب آقا، در گروه علوم انسانی ۱۷۰ داوطلب خانم و ۱۰۶ داوطلب آقا، در گروه علوم تجربی ۱۲۱ داوطلب خانم و ۸۸ داوطلب آقا، هنروزبان‌های خارجه ۲۷ داوطلب خانم و ۳داوطلب آقاخواهند بود و در مجموع ۵۱۸ دانش آموز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت : در اولین روز برگزاری کنکور سراسری نوبت اول ۱۴۰۳  تعداد ۳۰۹ نفر در حوزه های شهید باهنر و حجاب  با هم به رقابت پرداختند

 

 

دیگر خبرها

  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • برگزاری آزمون سراسری در پلدشت
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • با تحریک خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد