Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، البرهان که با شبکه تلویزیونی "العربیه" عربستان گفت وگو می‌کرد، برخلاف میل باطنی مردم سودان مدعی شد: برقراری روابط با اسرائیل برای بازگشت خارطوم به جامعه جهانی ضروری بود.

البرهان که به تازگی به خاطر کودتای نظامی علیه دولت عبدالله حمدوک نخست وزیر سودان در کانون اخبار جهان قرار گرفته است، در ادامه ادعاهای خود افزود: اسرائیل همانند بقیه کشورهای جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سودان اکتبر (مهرماه ۹۹) با میانجی‌گری دولت پیشین آمریکا روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرد.

سودان پس از امارات و بحرین سومین کشور عربی بود که پس از روابط سیاسی، روابط اقتصادی و تجاری خود را با رژیم صهیونیستی از سر گرفت.

کشور ۴۳ میلیون نفری سودان با وجود دسترسی به منابع غنی طبیعی و معدنی همواره از مشکلات اقتصادی رنج برده و  توافق سازش با رژیم صهیونیستی نه تنها گشایش در حل بحران اقتصادی این کشور ایجاد نکرده بلکه اکنون با بحران شدید اقتصادی روبرو شده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: عادی سازی روابط عادی سازی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف خبرنگار ایرانی بی‌بی‌سی به نفوذ پهپادی حزب الله/ این حمله پیام هشدار حزب‌الله به رژیم صهیونیستی بود

به گزارش خبرآنلاین نفیسه کوهنورد با اشاره به حمله پهپادی اخیر مقاومت لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی گفت: حزب‌الله یک عملیات موفقیت‌آمیز پهپادی را علیه ارتش اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی انجام داد. در زمان عملیات هیچ آژیر خطری در آن سوی مرز به صدا در نیامده است. این پهپادها توانسته‌اند به سامانه پدافندی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی ضربه وارد کنند.

به نوشته روزنامه ایران به اذعان خبرنگار بی‌بی سی، از سویی دیگر نیروهای تیپ زبده گولانی ارتش رژیم صهیونیستی سعی کردند وارد خاک لبنان شوند که در تله‌های انفجاری از جمله مین‌های کارگذاری شده توسط حزب‌الله لبنان گرفتار شدند. دست کم 7 نفر از سربازان رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند که حال برخی از آنها وخیم است.
کوهنورد همچنین به این نکته اشاره کرد که حمله پهپادی اخیر حزب‌الله متفاوت‌تر از گذشته بود. پهپادهای حزب‌الله به راحتی و بدون اینکه مورد هدف سامانه‌های دفاعی اسرائیل قرار بگیرند، وارد سرزمین‌های اشغالی شدند.
بنابر اظهارات کوهنورد، استفاده حزب‌الله از پهپادهای جدید هم به نوعی پیام هشدار حزب‌الله به رژیم صهیونیستی بود مبنی بر اینکه اگر اسرائیل بخواهد حمله‌ای علیه ایران انجام دهد، حزب‌الله هم می‌تواند از سیستم‌های پیشرفته‌ای علیه اسرائیل استفاده کند. نباید فراموش کنیم که حزب‌الله همچنان دست خود را رو نکرده که دارای چه تسلیحات نظامی است.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896582

دیگر خبرها

  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • اعتراف خبرنگار ایرانی بی‌بی‌سی به نفوذ پهپادی حزب الله/ این حمله پیام هشدار حزب‌الله به رژیم صهیونیستی بود
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه
  • تقویت روابط خارجی هدف مدیران اقتصادی قزوین است
  • نمایندگی پارک علم و فناوری قزوین در کشور بلاروس تاسیس می‌شود
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • اعتراف رسانه های معاند به شکست رژیم صهیونیستی
  • نشست فعالان اقتصادی استان کرمان با سرکنسول روسیه + تصاویر