Web Analytics Made Easy - Statcounter



فاینورد با گلزنی علیرضا جهانبخش میهمانش را در هفته پانزدهم اردویژه هلند شکست داد.

به گزارش تسنیم، در بازی پایانی هفته پانزدهم اردویژه هلند امشب (یکشنبه) فاینورد موفق به کسب پیروزی 5 بر صفر برابر سیتارد شد. در این بازی علیرضا جهانبخش نیمکت‌نشین بود و از دقیقه 30 در ترکیب فاینورد قرار گرفت.

گاس تیل (8)، برایان لینسن (26 و 52)، سینیسترا (63) و علیرضا جهانبخش (85) زننده گل‌های فاینورد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدول رده‌بندی اردویژه هلند فاینورد با 35 امتیاز پس از آژاکس 36 امتیازی دوم است.

***

سوپرلیگ یونان| پیروزی آاِک در دربی با پاس گل میلاد محمدی

تیم آاِک برنده نبرد دبی آتن شد.

در دیدار هفته دوازدهم سوپرلیگ یونان امشب (یکشنبه) تیم آاِک یک بر صفر پاناتینایکوس را یک بر صفر شکست داد. گل این تیم در دقیقه 2 توسط شیمانسکی روی پاس میلاد محمدی به دست آمد.

میلاد محمدی حضور کاملی در ترکیب اصلی آاِک داشت و احسان حاج‌صفی در دقیقه 3+90 وارد میدان شد. کریم انصاری‌فرد نیز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در فهرست بازیکنان آاِک قرار نداشت.

تیم آاِک آتن با 26 امتیاز پس از المپیاکوس 32 امتیازی در رده دوم جدول سوپرلیگ یونان جای دارد.

***

لیگ برتر اوکراین| پیروزی زوریا با حضور شهاب زاهدی

تیم زوریا لوهانسک هفدهمین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر اوکراین را با پیروزی به پایان رساند.

امروز (یکشنبه) تیم زوریا لوهانسک در مصاف با اینهولتس انتهای جدولی پیروزی خفیف یک بر صفر را به دست آورد. گل 3 امتیازی این بازی را دنیس فاووروف در دقیقه 62 برای زوریا لوهانسک به ثمر رساند.

شهاب زاهدی 90 دقیقه در ترکیب زوریا لوهانسک بازی کرد و در ثانیه‌های پایانی تعویض شد. اللهیار صیادمنش غایب فهرست بازیکنان این تیم در بازی امروز بود.

زوریا با کسب این پیروزی خانگی 35 امتیازی شد و به رده سوم جدول لیگ برتر اوکراین صعود کرد. تیم‌های شاختار دونتسک و دینامو کیف با امتیاز مشابه 44 اول و دوم هستند.

***

لیگ دسته دوم اسپانیا| صعود یاران عابدزاده به رده دوم جدول

تیم پونفرادینا با دروازه‌بانی امیر عابدزاده سه امتیاز دیدار خانگی مقابل میراندس را به دست آورد.

در نخستین بازی امروز (یکشنبه) هفته نوزدهم لیگ دسته دوم اسپانیا تیم پونفرادینا پذیرای میراندس بود و میهمانش را با شکست 2 بر یک بدرقه کرد.

یوری (23 و 2+90) زننده دو گل پونفرادینا بود. گل میراندس نیز در دقیقه 69 توسط سرخیو کاریرا به دست آمد.

پونفرادینا با 35 امتیاز پس از آلمریای 42 امتیازی رتبه دوم جدول 22 تیمی لیگ دسته دوم اسپانیا را در اختیار دارد.

***

جام Ooredoo قطر| برتری امیدبخش یاران خلیل‌زاده برابر تیمِ ابراهیمی

تیم الریان در جام مسابقات Ooredoo قطر پیروزی امیدبخشی را برابر الوکره کسب کرد.

در ادامه دیدارهای گروه A جام Ooredoo قطر عصر امروز (یکشنبه) تیم الریان با نتیجه 2 بر یک الوکره را شکست داد.

در این بازی یوهان بولی (51) و فرانک کوم (82) برای الریان گل زدند. گلسون هم در دقیقه 44 گل الوکره را وارد دروازه الریان کرد.

شجاع خلیل‌زاده به دلیل عمل جراحی که هفته گذشته داشت، نامش در فهرست بازیکنان الریان دیده نمی‌شد. امید ابراهیمی اما در ترکیب اصلی الوکره بازی کرد.

در جدول رده‌بندی پنج تیمی گروه A جام Ooredoo قطر تیم الوکره با 15 امتیاز صدرنشین است و صعودش را به مرحله نیمه نهایی قطعی کرده. الریان نیز با 9 امتیاز رتبه دوم را در اختیار دارد.

***

لیگ برتر کرواسی| شکست خانگی دینامو زاگرب

تیم دینامو زاگرب در حضور مدافع ایرانی‌اش دیداری خانگی را واگذار کرد.

در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر کرواسی امشب (یکشنبه) تیم دینامو زاگرب در خانه با 2 گل مغلوب هایدوک شد. صادق محرمی پس از یک نیمه بازی در ترکیب دینامو زاگرب تعویض شد.

گل‌های هایدوک در دقایق 60 و 90 به ثمر رسیدند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر کرواسی دینامو زاگرب با 31 امتیاز چهارم است.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه

به گزارش "ورزش‌سه"، در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ یک دو تیم پارس جنوبی جم و سایپا تهران در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند.

این دیدار با پیروزی 2 بر یک جمی ها به پایان رسید تا یک 3 امتیاز خانگی را کسب کنند و سایپا را که هفته قبل خیبر صدرنشین را شکست داده بود دست خالی به تهران برگردد.

این مسابقه البته میان دو تیمی برگزار شد که انگیزه‌ زیادی برای پیروزی ندارند. سایپا چند هفته‌ای می شود که از صدر جدول فاصله گرفته و دیگر شانس صعود ندارد و در سوی مقابل هم تیم امید روانخواه در نیمه اول جدول رده بندی قرار دارد.

این شرایط فرصت خوبی برای مجتبی سرآسیایی و امید روانخواه فراهم کرده تا از بازیکنان جوان خود استفاده کنند و از همین حالا شرایط را برای بستن تیمی قدرتمند جهت صعود به لیگ برتر در سال آینده مهیا نمایند. 

مصاف دو تیم با گلزنی سایپا در خانه حریف آغاز شد و در دقیقه 5 علیرضا ملکی حساب کار را یک بر صفر کرد. در  دقیقه 38 این گل با ضربه محمد علیزاده پاسخ داده شد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند، اما در حالی که تصور می‌شد بازی با همین نتیجه به اتمام برسد، 10 دقیقه پیش از پایان بازی همایون افتخاری موفق شد دومین گل تیمش را وارد دروازه سایپا کند و تیمش را به سه امتیاز برساند.

شکست برای سایپا که هفته پیش موفق به پیروزی برابر خیبر صدرنشین مسابقات در ورزشگاه انقلاب کرج شده بود، سبب شد این تیم 41 امتیازی در رتبه پنجم جدول رده بندی باقی بماند و در سوی دیگر تیم امید روانخواه توانست جهش قابل توجهی در جدول داشته باشد و با 38 امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش
  • قهرمانی باران جهانبخش در آتش و دود
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش
  • جهانبخش و دوستان قهرمان جام حذفی شدند
  • جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه