Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته سوم لیگ دسته سوم تیم خرم کشت خرم آباد درورزشگاه شهید شیرودی دیر با نتیجه سه بر صفر صفا گستر دیر را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ تیم خرم کشت خرم آباد با مربیگری فرداد صفا پذیر مربی جوان وبا اخلاق خود در یک بازی کاملا برتر وفوتبالی فراتر از لیگ دسته سوم تیم مدعی وصدرنشین صفا گستر دیر بوشهر را شکست داد وبه صدر جدول صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان جوان وبا تجربه خرم کشت در این دیداربا گوش دادن به فرامین مربیان ونمایش زیبا نشان دادند هدفی جز صعود به لیگ دسته دوم ندارند.

در این دیدار همگی بازیکنان خرم کشت به معنای واقعی در خدمت تیم بودند ولی سینا ایلامی مهاجم ترکه ی وگلزن خرم کشت با زدن دو. گل نشان داد مرد روزهای سخت است.

در میانه میدان حضور محمد مرادی، محمد جودکی نژاد، در میانه میدان ومصطغی ندری، رضا دریکوند در کناره ها برای این تیم نعمت بزرگی است.

در خط دفاعی هادی بیرانوند، صمد شرفی در قلب دفاع ورضا نظری درون دروازه برای این تیم یک امتیاز ویژه ونعمت بزرگی است که در بازیهای حساس می تواند یاریگر این تیم باشد.

خرم کشت افلاک خرم آباد: رضا نظری، هادی یگانه بیرانوند،مصطفی بیرانوند، سید محسن حسینی، محمد مرادی، ، رضا دریکوند،امیر حسین اکرامی ، محمد جودکی نژاد(کسری بهاروند)، مصطفی ندری(مسعود جلالی) بهمن محمد حسینی(رضا سالاروند)،سینا ایلامی (مهدی کریمی) سرمربی: فرداد صفاپذیر، مربیان: ارش خزایی، علی ولی نژاد، محسن شاهرخی، عارف حیدری، مدیر تیم: محمد حسین ملک محمدی پزشک: مهدی فرید

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اخلاق بازی جدول قلب فوتبال بوشهر خرم آباد خرم کشت خرم آباد خرم کشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۵۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آتش بُر در روستای بیشه

لطفعلی بیرانوند در بازدید از عرصه‌های طبیعی این شهرستان اظهار کرد: طرح احداث آتش بُر در سپیددشت مسیر راه آهن تا تنگ هفت، روستای گازه، روستای بیشه، خان آباد، صیدنر، زالیاب و... از طریق شخم زدن مناطق جنگلی و شخم زدن در کنار درختان، مناطق حساس و... در حال اجرا است.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه در مسیر جاده‌ها یکی از عوامل حریق بی‌احتیاطی در پرت کردن فیلتر سیگار است، احداث این آتش‌بُرها از سرایت آتش‌سوزی به داخل مزارع کشاورزی و همچنین درختکاری‌ها و مناطق جنگلی جلوگیری می‌کند.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه جنگل‌ها و مراتع از مهم‌ترین و باارزش‌ترین منابع طبیعی هستند و نقش اساسی در تأمین نیازمندی‌های انسان (اکسیژن، آب، مواد غذایی و دارو) دارند افزود: منابع طبیعی تجدیدشونده (جنگل‌ها و مراتع) در توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه نقش مهمی دارد و باید بیش از پیش مورد توجه سیاست‌گذاران و برنامه‌ریزان کشور قرار گیرد.
بیرانوند تصریح کرد: از تمام همشهریان و طبیعت‌دوستان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هر گونه تخریب، تصرف و آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع با شماره تلفن ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع نیرو‌های یگان حفاظت اداره منابع طبیعی استان لرستان را یاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • پیروزی پرگل خیبر در عجیب‌ترین بازی فصل
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین برگزار می‌شود
  • آغاز دور جدید دادگاه سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر ازبکستان